Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Samboeren klaget for noen mndr siden over at han klødde rett over rumpehullet.. om jeg kunne se om jeg såg noe.. for han følte det var noe merkelig.. hihi:D så han skrææva og jeg kikket.. og joda.. der såg jeg ikke bare ett ekstra hull.. men liksom to små... før rumpehullet... noe sånn som o--------o------- O om dere skjønner.. to små hull med en liten avstand mellom hverandre, før man kommer til rumpehullet.. hihi. Og når jeg fikk min lille datter, kommenterte en av sykepleierne at jenta hadde et ekstra lite hull bak der.. Det eneste jeg kom på å spørre om i farten var om dette "gjorde noe", var det farlig liksom? Og jeg fikk til svar at det var ingenting farlig. Men hvor vanlig er dette..? og hvorfor et ekstra hull?? :D samboeren har da klaget over at det har klødd og vært rart bakom der.. høres nå ut som om han plages litt med desse hullene da..... hihi.. Noen som kan hjelpe meg?? :D
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2007 dytter;)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Hehe, jeg vet ikke, men kanskje (for hans del iallefall) at det er en feilproduksjon og at det skulle vært jentehull?! *flire*
Audacious Angel Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 He,he utrolig bra skrevet detta innlegget. Men ja, det er vanlig og legene kaller det for tvilling. (ikke sånn ekkel tvilling som det vokser hår og negler ut av altså) Snuppa og knøttet her har det begge to, og nevøen min har det. Det er jo ikke et ordentlig hull da, men ett søkk.
ape Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 æsj, kikke inn i rævhølet til sin samboer...ugh....æsj. Fikk bilder i hode som ikke bør være der:(
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2007 fistel? hva er det?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2007 ja det går liksom ikke et hull langt inn.. men et lite søkk ja... heh:P rare greier.. men hvorfor navnet tvilling?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. desember 2007 hahah godt mulig;) *fnis*
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. desember 2007 kikka IKKE inn i rævhølet nei.. han bare spredde skinkene liksom:P SLAPP AV!! nettsom du sprer dine egne skinker..du kikker da ikke laaaangt inni rææævhølet da;)
Katja Skrevet 21. desember 2007 #12 Skrevet 21. desember 2007 Jeg er førskolelærer, og har skiftet (og skifter) et stort antall bleier. Og dette er ikke så uvanlig, har sett det på mange unger. Vet ikke hva det er, men er tydeligvis hverken uvanlig eller farlig
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 21. desember 2007 okei;) ja var bare litt morsomt at min samboer hadde d, så plutselig fikk jenta det og;) arvelig?? hehe.. så lenge det ikke er farlig gjør det jo ingenting.. =) men lurte bare litt på hva dette var forno.. og om det er mange som har d... og det fikk jeg jo svar på nå takk takk for svar alle sammen=)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 21. desember 2007 hihi stilig;) noen problemer med d... om jeg kan spørre.. ? gjør d på noen måte vondt? ubehag osv?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 21. desember 2007 spm va til deg sauen;)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #16 Skrevet 21. desember 2007 Nope... Ingen problemer.. hehe har egentlig alltid trodd det var vanlig... Men det kjennes egentlig bare ut som et innsøkk der med halebeinet... når jeg tenker etter har jeg faktisk 2 jeg også... =P et litt langt oppe og et lengre nede. Men det oppe tror jeg er sånn nesten alle har. sånn smilehull=) hehe... er sikkert helt normalt.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 21. desember 2007 hihi nettsom samboeren d;) takk for svar!! =) =)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #18 Skrevet 21. desember 2007 nå fikk jeg meg en god latter!! TAkk =) hehe. bra skrevet! =)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #19 Skrevet 21. desember 2007 Hvis det er hull bak ved området halebeinet har minste min det samme. Jeg fikk beskjed på helsestasjonen om å holde et øye med det da det noen ganger blir en svulst (tvilling) på innsiden.
Etaner Skrevet 21. desember 2007 #20 Skrevet 21. desember 2007 Begge mine gutter har sånt hull.. Har aldri hørt om det eller vært borti det før.. Hehe måtte le når mamma sa at det var egentlig der halen skulle kommet ut.. Men legen sa det ikke var farlig så lenge det ikke er hull helt inn liksom. Eneste som er noe dritt med et bokstavelig talt er at det kan samle seg endel drit der så man må være nøye med å vaske, ellers kan det nok klø litt ja hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå