Gå til innhold

Til alle stemødre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er biomor til to, og er skilt fra deres far. Han har ny samboer, og de har barna 50%. Jeg må bare si det til dere stemødre at jeg forstår at det ikke alltid er så lett å være i deres situasjon.

Dere får andres barn inn i huset deres, og fungere som en slags morsrolle, men samtidig ikke. Det forventes at dere skal stille opp, men ofte blir dere uglesett om dere setter grenser og bestemmer.

Nei det kan ikke alltid være like lett. Jeg syns mange av dere virkelig er flinke jeg! Det står respekt av dere som klarer det. Så dette forumet har dere virkelig fortjent. Å få ut frustrasjoner og irritasjoner.

Et godt nyttår til dere alle!!!!

Hilsen en biomor som beundrer dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig skrevet da :o)

Er selv stemor til to gutter.. og jeg synes det er så koselig. Merker jo at man kan bli litt sliten men sånn er det. Jeg glemmer noen ganger at jeg "bare" er stemor fordi jeg tar ansvar og følger dem opp som de skulle vært mine egne..

Hos oss er det regler og rutiner, noe mor ikke har dessverre, og jeg har spurt om ungene synes jeg er streng men det synes de ikke.. Unger liker regler og rutiner, da har de noe å forholde seg til..

Så her i heimen går det kjempefint, nå venter jeg på dem og de skal være her hele julen :o)))

God jul til deg og dine også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...