Gå til innhold

Toppen av distrehet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjett hva jeg klarte å går a?

Datteren min er halvannet (og er absolutt ikke bleiefri). Da jeg plukket en blid og fornøyd jente opp fra sengen i dag morges etter 13 timers uforstyrret søvn syntes jeg det var litt vel vått i sengen og på dynen hennes. Og der lå hun da, i pysjamas, men uten bleie... Den hadde jeg glemt i går kveld. Stakkars liten, hun hadde tisset ned hele seg selv og hele sengen i natt. Heldigvis var hun like blid da - og vi hadde god tid i dag morges til å bade :-)

Går det an å være så distre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahahaha godt gjort :)

Bra hun ikke hadde bæsja da ;)

Skrevet

He he, denne var fin syns jeg:-) ja ja, vi har mye i hodet for tiden, hun tok helt sikkert ingen skade av det, ble bare litt mye unødvendig arbeid for deg! Men du husker det sikkert i kveld vil jeg tro:-)

Skrevet

He-he! Er bra distre jeg også! Her i huset har vi blant annet funnet telefonen i kjøleskapet :-) Men jeg synes jeg har et par til som tar kaka:

Faren min er så fæl å tulle med ord. En gang satt han å tullet med ordet Haukeland sykehus, der han fikk det til å bli Sykeland Haukehus. Gjett hvem som klarte å skrive Sykeland Haukehus i innleveringsoppgave på videregående.......!

Skulle på kino. Sitter og ser på tekst-TV mens jeg venter på at klokken skal nærme seg. Glemmer meg bort, og plutselig er klokken altfor mye. Jeg hiver fjernkontrollen bort i hylla og putter lommeboka i lommen...... Når jeg kommer ut på kinoen og skal betale....gjett hva jeg plukker ut av lommen til å betale med.....? Joda, fjernkontrollen! En smule rød i trynet og full av latter løper jeg hjem og henter lommeboka (har bare 5 min til kinoen den gangen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...