Lene 1. Mai Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Gjett hva jeg klarte å går a? Datteren min er halvannet (og er absolutt ikke bleiefri). Da jeg plukket en blid og fornøyd jente opp fra sengen i dag morges etter 13 timers uforstyrret søvn syntes jeg det var litt vel vått i sengen og på dynen hennes. Og der lå hun da, i pysjamas, men uten bleie... Den hadde jeg glemt i går kveld. Stakkars liten, hun hadde tisset ned hele seg selv og hele sengen i natt. Heldigvis var hun like blid da - og vi hadde god tid i dag morges til å bade :-) Går det an å være så distre?
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Hahahahahaha godt gjort Bra hun ikke hadde bæsja da
Mor til 3:-) 26.02.08 Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 He he, denne var fin syns jeg:-) ja ja, vi har mye i hodet for tiden, hun tok helt sikkert ingen skade av det, ble bare litt mye unødvendig arbeid for deg! Men du husker det sikkert i kveld vil jeg tro:-)
BlåklokkaVest Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 He-he! Er bra distre jeg også! Her i huset har vi blant annet funnet telefonen i kjøleskapet :-) Men jeg synes jeg har et par til som tar kaka: Faren min er så fæl å tulle med ord. En gang satt han å tullet med ordet Haukeland sykehus, der han fikk det til å bli Sykeland Haukehus. Gjett hvem som klarte å skrive Sykeland Haukehus i innleveringsoppgave på videregående.......! Skulle på kino. Sitter og ser på tekst-TV mens jeg venter på at klokken skal nærme seg. Glemmer meg bort, og plutselig er klokken altfor mye. Jeg hiver fjernkontrollen bort i hylla og putter lommeboka i lommen...... Når jeg kommer ut på kinoen og skal betale....gjett hva jeg plukker ut av lommen til å betale med.....? Joda, fjernkontrollen! En smule rød i trynet og full av latter løper jeg hjem og henter lommeboka (har bare 5 min til kinoen den gangen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå