Gå til innhold

Når sluttet ditt barn å sove om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet det helt av seg selv, eller hadde dere avvenning?

Jenta mi er 15mnd, og hyler når eg legger ho i senga om dagen... I dag roa ho seg etter noen minutter da, men de siste to dagene har ho nekta og nekta, og eg har bare måtte ha ho oppe. Ho sovner fint når vi legger ho for kvelden da, uten noe tøys.

Ho sover mellom 12 og 15 timer om natta... Er dette nok søvn for henne i løpet av et døgn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kommet så langt enda.. Men nevøen min sover en gang på dagen.. Han er 3 år

Skrevet

mini blir 2 år i februar.Han sover stort sett på dagen ennå,men det er dager hvor han ikke sover og.Så dette styrer han selv.Kommer litt ann på når han våkner om mårran og

Skrevet

2,5 år var jenta. Det var noen måneder med slit, da hun ikke var trøtt om kvelden lenger, selv om dagsøvnen var 30 minutter. Kuttet dagsøvnen og hun sovnet om kvelden, men var jo driiitsur fra kl 16 til hun la seg. Måtte nesten tvinges til å være våken til 19. Gikk seg til etterhvert.

Babyen min på 6 mnd sover 13-14 timer i døgnet, jenta mi på 3,5år sover rundt 11 timer, så skulle tro jenta di sover nok.

Skrevet

etter 4-5 mndr med vanskelig legging på dagen (hun ville ikke sove og hylte som en stukken gris når jeg prøvde:p), så ga jeg opp hele sovinga.. hun var da 2 år og 1 mnd..

Skrevet

Ho sov ikkje i dag heller, ho e no oppe og kose seg... Ho går heller ikkje i bhg...

Men kan jo hende at ho sove såpass lenge om natta at ho ikkje trenger å sove om dagen da...

Skrevet

Men no ha eg snakka m hs, og der sa de at ho sov nok iløpet av en dag :) jaja, dumt for meg, men får vel bare leve med det... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...