Gjest Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Deeeilig. Satt jo her da, noe bettutta og furta etter å ha oppdaget at jeg faktisk var for sent ute og at det ikke var en eneste forbanna tur igjen til noe sted pisslunka engang tidligere denne uken og i slutten av forrige uke. Men akkurat som jeg mistenkte så har folk fått kalde tottelitter av flytrøbbelet eller noe, og idag var det masse turer igjen på datoen jeg ville dra. Så her sitter jeg med bilettene, nylig utprintet og så ferske at jeg får trykksverte på finga:) Jeg skal på harrytur!
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Hvor skal derer? Har lyst på en tur selv, men får ta det til sommeren=)
_Mita_<3 Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Morro:) Hvor reiser dere? Reiser til egypt 27 des.. Lurer på om det er noen fler he inne også
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Vi har valgt en kanariøy vi, rett og slett fordi det er enkelt:) Så her blir det Tenerife.
_Mita_<3 Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Ahaa:) ja der er det fint har jeg hørt:) Tenkte nesten å dra dit selv, men blei Egypt.. Er på Gran Canaria hvert år, siden mamma og jobben har bungalow der.. å er syyykt lei det stedet.. hehe:) Men skal vist være bedre på Tenerife:)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Vi har vært heldige å få leilighet med kjøkken og det er oppvarmet bassang på hotellet, så det blir nok bra. Skal bli deilig med en ferie før eksamen og sånt. Føler jeg har fortjent det!
_Mita_<3 Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Ja god tur:) Dere kommer nok til å kose dere masse:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Tenerife er en av de bedre øyene:)) Kos deg!! Vi var i Egypt i februar, var vel så som så med den turen. Men det var helt greit da.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 Tusen takk:) Jeg vil gjerne en tur til Egypt, men senere. Vesla er for liten til å ha noen som helst glede av pyramider og slikt ennå med sine 15 mnd... Venter til det er noe ungene vil se også. Håper det ikke blir ødelagt av klima og turister innen den tid!
My little girl_ Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 tillab, forrsten,hvordan gikk UL??=0) så de kjønnet?
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #12 Skrevet 21. desember 2007 Det gjorde de. Skrev en fin tråd her i går om at Embla skal bli storesøster:p haha... Hun slipper å bli storebror:p Vi venter med andre ord en liten jente, som skal bære navnet Eira!
My little girl_ Skrevet 21. desember 2007 #13 Skrevet 21. desember 2007 hihi:P Så koselig!! er jo så gøy med småtassa;) spesielt,men veldig fint navn=)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. desember 2007 #14 Skrevet 21. desember 2007 Ja det er akkkurat det. Når vi var der så var jo Linea bare 3 mnd, så ble ikke noe farting rundt for å se på ting. Men det var ikke planen heller det da. Skulle bare på sol og bade ferie og det var liksom ikke helt det der hvor vi dro i Egypt. Ble litt kjedelig, for var så lite butikker og annet og finne på også blåste det jo hunder og katter hele uken omtrent. Ble mye soving da, men er ikke dumt det heller...hehe.. Men som sagt, turen var helt greit, hverken noe mer eller mindre. Har vært 2 ganger på tenerife for mange år siden og likte meg faktisk veldig godt, selv om sånne type feriesteder ikke er helt min stil. Men skal man dra med små barn, bare kose seg, bade og nyte sol så er det jo helt perfekt!!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #15 Skrevet 21. desember 2007 Jeg er egentlig allergisk for charter generelt jeg, og sjekket faktisk ruteflyene først, og da til en haug med andre "lure" steder. men kom frem til at på kort varsel, bare for å slappe av så fikk det gå. Enklest mulig og ferdig med det. Gleder meg til ungene er så store at safari i bushen i Afrika er noe de vil være med på Hehe... Eller backpacking i Kambodsja og slikt. My little girl; takk:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. desember 2007 #16 Skrevet 21. desember 2007 Haha ja jeg er vokst opp med telting i sahara og bilferie i pakistan Fetteren min har en datter på 3 måneder som heter Eira )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå