Solstråle72 Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Vi skal til Tromsø i julen og må da selfølgelig ut å fly. Jeg liker ikke noe særlig å fly selv, og dette blir jo også første flyturen til Tobias. Så nå gruer jeg meg litt, kjenner jeg :-) Jeg håper det går bra med Tobias og at han ikke får noe særlig vondt i ørene. Jeg vet en helst skal amme når en letter og lander.Men nå er Tobias så nysgjerrig, så jeg regner ikke med han kommer til å ha "tid" til å ligge å suge når jeg vil han skal :-) Hjelper smokken like bra, eller? Ellers så får vi håpe tåka letter, så vi slipper å sitte på Gardermoen hele julen!!!!
smurfen :o) Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Hei. Deet går kjempe greit å fly. Adrian har ikke vært plaget med vondt i ørene og vi bruker mest smokk. Dette går nok kjempe fint. God tur! Klem Adrian og meg )
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Smokk fungerer kjempefint. Flyvertinnene er veldig behjelpelig med alt, så bare spør de om det er noe du lurer på. Jeg har jo flydd ganske mye med Mathea både med pappan og alene. Ingen problem bare du ikke ser på det som et problem Jeg har ammet Mathea ved gaten slik at hun er god og mett før avgang. Det som da har skjedd er at når vi har satt oss i setet, festet beltet og gitt smokk og kosefilla, så har hun sovnet. De blir veldig søvninge av motorduren. Et godt tips er uansett og ha med leker som han liker å studere slik at han sitter i ro den tiden han må være festet til deg. Det er stellebord på toalettet. På SAS er det kun på ett av toalettene. Tegning på døra. Norwegian aner jeg ikke. Pappan er jo med på turen, så bytt på å ha han på fanget. Det er veldig moro å se ut også. Mathea var veldig opptatt av det arket med sikkerhetsrutiner. Akuratt passe stort å holde i På flyplassen hadde jeg mathea i bæresele og når jeg kom til gaten så la jeg henne i setet. Lykke til. Dette går så fint.
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Glemte forresten å skrive at hvis han sover under takeoff eller landing, så har jeg bare rørt underkjeven til mathea slik at hun svelger. Med smokken i munnen. Men jeg har også hørt at hvis de sover så går det greit med ørene, men jeg har nå fått henne til å svelge for det jeg da.
måken og vesla Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Lykke til! Vi har også flydd mye, både med og uten pappa, og det går kjempefint. De siste gangene har jeg ikke ammet, brukt smokk eller fått henne til å svelge når flyet har gått opp eller landet. Det virker ikke som om vesla plages med ørene i det hele tatt. Dessuten har jeg hørt noen mene at de sjelden plages når de er så små (men hvor sant det er aner jeg ikke). Vesla er ikke like avslappet som Mathea, så hun sover sjelden, men vi ser ut av vinduet, leker litt med bladene og kikker på folk. Hun digger at jeg løfter henne opp så hun ser alle folkene som sitter på flyet, og det er gjerne noen bak som smiler til henne og da er hun fornøyd.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Hei, Har ingen tips siden vi har til gode å fly enda. Men vil bare ønske lykke til. Du skal se han sjarmerer alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå