Gjest Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg er så skuffet av svigerfamilie. Ikke et eneste julekort har vi fått (julen er ikke over da). Vi har heller aldri fått før. Jeg har en stor svigerfamilie og alle maser etter julekortbilder,men jeg har aldri fått en eneste hilsen tilbake. Nå er eldstegutten så stor også at han gjerne vil se om det er nisse i postkassen. Heldigvis sender venninner og min familie et lite kort. Har lyst til å droppe å sende svigerfamilie kort neste år. Hva mener dere? Sender dere kort til dem som aldri sender tilbake?
suseduse Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 jupp det gjør jeg, det vil si nada, har ikke sendt ut julekort og ei heller fått noe
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Nei flere. Har ikke sendt et jævla kort, og har jaggu fått to. Noen er flinkere enn meg. Tror du de nå sitter og er like sure som deg?
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Jeg forventer ikke å få tilbake av de jeg sender til,men får det av de fleste.Er noen gamle som ikke det er så lett for å skrive tilbake og det forstår jeg,men de blir jo veldig glade for en julehilsen:o)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Vi har sendt ut nesten 30 kort og fått 3 tilbake. Slik er det hvert år, så vi er vandt med det. Er ikke alle som er like flinke til dette og det er greit, jeg sendte aldri julekort før jeg fikk barn og kommer til å slutte med det igjen når ungene er store tror jeg. Send til svigerfamilien din neste år også du, de setter nok pris på det selv om de ikke sender tilbake :-) Faktisk, det kosligste kortet vi får synes jeg er fra en kamerat av gubben, han har verken barn eller kjæreste for tiden, men han er så sånn kjempesnill og litt "jentete" og han sender trofast julekort til oss hvert år selv om vi sees sjeldent, blir like rørt hvert år. Er nok ikke mange single menn i slutten av 20 årene som sender julekort ut helt på eget initiativ :-)
Katja Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Nei, sender ut mange flere enn jeg får igjen. Vi får tilbake av venner, og familie med små barn. Men vi får ikke tilbake av gamle tanter, besteforeldre o.l. Forventer det ikke heller, sender de bare kort for at de skal få bilder av barna, snakker jo med de og ønsker de God Jul ellers. Jeg tror ikke jeg kommer til å sende julekort, når vi slutter å ta bilder av ungene. Men håper jeg får av de med små barn likevell.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Stor forskjell på å være sur og skuffet. Min svigerfamilie (som er 15 pers) har etterlyst julekort. Da er det vel vanlig å sende en hilsen tilbake? Hadde jo vært hyggelig for gutten min å få et kort fra Bestefar, tante, onkel, oldemor osv. Mulig du synst kortene er jævlige (for å bruke ditt uttrykk), men man takker vel for det? Tar en tlf.,sender en mld., skriver en mail...
WP-TLogPeanut Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Nei,har sendt ut 48 kort, og får ikke like mange tilbake. MEN har fått 14 kort hittil Aldri fått så mange før,såå koselig
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Jeg liker å få julekort jeg. Men jeg er litt sløv med å sende. Neste år kanskje. Jeg har aldri takket noen for julekort. Burde jeg?
WP-TLogPeanut Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 En kompis av tuppa blir like glad for kortet han får hvert år,singel og greier,han har nå fire julekort fra oss på kjøleskapet på hybelen hehe Koselig å høre sånt, så jeg vet at de aller fleste setter pris på å få julekort selv om de ikke sender tilbake. Og det er nok for meg ja
Odine! Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 Vi har mange (grand)tanter og -onkler som får julekort av oss. Vi forventer oss ikke noe fra dem (vil egentlig helst ikke ha)
boble <3 Skrevet 21. desember 2007 #12 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har sendt ut 49 ( hihi bestillte 50 men ville jo ha et selv) Fått 9 tilbake,det er flere har sendt medling eller sakt takk for kortet når jeg har møtt dem:0) Men jeg sender ut kort fordi jeg synes det er en koselig tradisjon, forventer ikke noe tilbake:0)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #13 Skrevet 21. desember 2007 nei laaangt i fra, tror eg har sendt ut 30 stk nå og har fått 7 selv. Litt skuffende syntes jeg faktisk men så er d jo slik at mange av dem jeg har gitt til ikke har barn og da er d liksom ikke like stas tenker eg. Så etter som årene går tenker jeg det blir flere - og når det er sagt er jeg kjempe kjempe fornøyd med de jeg har fått - flesteparten er sånne med bilde av babay/barnet og det er sååå koselig
Alabana Skrevet 21. desember 2007 #14 Skrevet 21. desember 2007 Nei, sender alltid flere enn jeg får.
meg & to små vampyrer Skrevet 21. desember 2007 #15 Skrevet 21. desember 2007 Sender alltid flere enn jeg får. Men pleier å få tilbakemelding på at de satt pris på kortet uansett da og det er jo like bra som kort tilbake:) De blei jo glade.
Salat Skrevet 21. desember 2007 #16 Skrevet 21. desember 2007 Langt ifra. Sender ut rundt 25 kort, og hittil har vi fått 7, mest fra venner. Ingen i svigerfam. sender kort, men jeg bryr meg ikke. Sender til dem fordet. Fikk en julemail fra svigerfam. i danmark da, det var koselig.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 21. desember 2007 #17 Skrevet 21. desember 2007 Har sendt ut rundt 35 julekort og fått kanskje 5 stk så langt.. Sendte julekort te de samme i fjor også men virker ikke som at vi får noe fra de vi ikek fikk av i fjor, dvs svigerfamilien ja.. Får sikkert julekort av svigermor på julaften da, men resten er det dårlig med ja.. Av min familie får vi fra tanter og onkler, mormor og foreldre.. Veit nesten ikke om vi gidder å bruke penger på julekort te dem til neste år nei, bestiller jo sånn med bilde på så..
*Rutletutt* Skrevet 21. desember 2007 #18 Skrevet 21. desember 2007 Nei, på langt nær - men får av alle de vi sender til som har barn da - da får vi bildekort. Sender kort til tanter og onkler som jeg vet vi ikke får kort tilbake fra, koselig å sende ut kort likevel, er ikke fordi jeg vil ha kort tilbake jeg sender ut julehilsen. Ekstra koselig hvis det skulle dumpe en uventet julehilsen ned i postkassen da:o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. desember 2007 #19 Skrevet 21. desember 2007 sendt 30, fått 4..og et av de inkluderer den nye arbeidsgiveren min som masseproduserer og trykker til alle. hahahaha. får satse på at jeg får noen frem mot julaften da..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. desember 2007 #20 Skrevet 21. desember 2007 Husker ikke hvor mange vi har sendt ut, men får ikke igjen en brøkdel en gang. Jeg bryr meg heller ikke. Jeg synnest bare det er koslig å sende kort jeg
wirre;o) Skrevet 21. desember 2007 #21 Skrevet 21. desember 2007 Jeg sender kort til dem som aldri sender tilbake, men jeg sender ikke bilder av jenta mi til alle. Det er liksom litt forskjell synes jeg. Ble ikke sendt herfra før på tirsdag, så det kan jo hende de ikke er kommet frem til mottakerne ennå. Kanskje gjelder det deg også? Og dessuten vet jeg at de fleste av dem er fullt opptatt hele desember igjennom, så at jeg kommer nederst på deres prioriteringsliste det plager meg ikke. Pluss at det gjør litt godt for min egen samvittighet at jeg har tenkt på de i julen, og at jeg, iallefall, har tid og overskudd til å sende dem. De få kronene det koster å sende dem kan jeg alltids unnvære;o)
nickoline og supermann Skrevet 21. desember 2007 #22 Skrevet 21. desember 2007 Her er det dårlig med kort i år. blir litt skuffet ja. Fått av to kusiner med barn, niesa mi og naboen. De er med bilde. ellers har vi fått noen få uten bilde. kanskje sju tilsammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå