Gjest Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Leste at å gå rundt juletreet på julaften er på vei ut. Synes det er litt trist jeg, for jeg har vokst opp med denne tradisjonen og synes den er både koselig og ganske behagelig også. Deilig å få bevegd seg litt etter all middagen ;-) Og ungene synes det er gøy å vaske sine klær, gjøre hissige nissehopp osv. Hvordan er det med dere, går dere rundt juletreet eller ikke? Hvorfor/hvorfor ikke?
Nickeguri Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Jepp, vi legger ut på tur rundt juletreet i år. Første gang siden jeg var barn, men dette er en fin tradisjon som jeg har lyst til å føre videre.
pøber´n & je Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Nei, går ikke rundt treet. Har aldri gjort det heller
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Nei, har aldri gjort det heller..
Mrs. Bouquet Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Nei, vi kommer ikke rundt. Måtte i så fall kutte av greine på treet. Vår familie passer liksom ikke til å gå rundt et juletre og syne sanger. Er vel ingen som har vært fan av selskapsleker av typen syng-og-gjør-bevegelser sammen.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Vi gjorde det bestandig da jeg var lita.Så koselig da.Skal begynne med det i år med barna mine jeg .De er 5 og 2 nå så det er kanskje på tide:)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Nei, det gjør vi ikke. Har ikke plass til det. Tror ikke armene våre er lange nok til å rekke rundt treet heller, vi er bare to voksne og en baby. Har egentlig aldri likt å gå rundt juletreet heller. Husker at jeg syntes det bare var et mas å måtte gå rundt juletreet på barneskolen.
La Perla Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Da, jeg er helt enig med deg, Alva. Det er synd at denne tradisjonen forsvinner. Vi gjorde det alltdi da jeg var liten, og gjør det fortsatt. Min far, barna og jeg presser på, og de andre gir motvillig etter. Yngstemann holdt på å hikste seg ihjel av latter da vi gjorde det i fjor - det e rjo kjempegøy, og veldig koselig, så den tradisjonen skal vi pinadø ikke gi slipp på. Vi var også i et lite ekstrajulebesøk i noen venners familie i fjor, og der var de så musikalske, så det ble skikkelig flott juletredansing, med jazza og rocka pianoakkompagnement og flerstemt sang. Jeg skjønner ikke dem som ikke gidder,
Tøysetipp Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Vi har ingen tradisjon på det. Husker jeg synes foreldrene mine så teite ut der de stod å vaska sitt tøy.. tralala. etc.. Hender jeg tar med vesla rundt et juletre og hvor det sømmer seg. Hun synes nemlig det er kjempegøy.
_Mita_<3 Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 Jaaaa:) Det gjør vi:) alltid gjort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå