*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Endelig er huset vaska:) Nå er det bare igjen å pynte, det gjør jeg lillejulaften. Og pepperkakahuset settes sammen og pyntes i kveld eller i morgen. Alle gavene er klare og alt er bare fryg og glede:D Nå kan jula komme;)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Så deilig:)Har igjen noen gaver enda jeg og så skal vi bake pepperkaker i morgen.Har også igjen litt vasking og pynting:)
WP-TLogPeanut Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Grønn av misunnelse her Deilig for deg da, kos dere masse
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 jeg og vil være ferdig.. *misunnelig* God Jul
_Mita_<3 Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Er det ikke deilig HI? Her var huset ferdig pynta 1 des.. Julegavene var handla inn 1-2 mnd før... Å vaske dama kommer å vasker huset for oss i dag:) Nå er det bare kos kos kos kos til julaften:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå