Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Da har Camilla blitt den stolte eier av hele 7 tenner!! Ventet jo på at tann nummer 6 (nummer 4 oppe) skulle dukke frem, den titter såvidt frem fra tannkjøttet i dag. Så når jeg skulle bytte bleie på henne nå nettopp så tenkte jeg at jeg skulle titte litt rundt for å se hvor neste tann kan komme til å dukke opp....og jaggu har hun 3 tenner nede også gitt! Kanskje ikke så rart at det var vondt denne gangen...kom jo egentlig 3 på en gang... Og så er hun jo 9mnd i dag også :-)
Solstråle72 Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Gratulerer med 7 tann :-) Ikke noe moro når de små har kjempevondt pga av disse tennene. Bra det kommer mange i slengen da, så går det fortere!! Og grattis med 9 mnd. i dag til Camilla. :-)
smurfen :o) Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 gratla med tann nr 7! her har det kommet frem 6 tenner. kan tenke meg det var vondt for henne med tre tenner på en gang, merker det på Adrian også, spesielt når de oppe kommer. Gratulerer med 9 mnd! tenk at hun er blitt så stor, tiden flyr litt for fort. Ha en fin dag! Klem Adrian og meg )
Millapril Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 WOW! 7 stk er jo kjempemye! De dukker jo opp i rekordfart her! Det blir jo den perleraden til slutt. Gleder meg til å se et colgate-smile-bilde snart..hehe Gratulerer så mye med 9 mnd! Tiden går så fort når synes jeg. Vi følger etter med 9 mnd på søndag, men bare med én tann her i gården!
Bellen^2 Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Hui hvor det går! 7 tenner da gitt, og 3 på en gang! Har hatt mange besøk av tannfeen hu snuppa di:) Da tar hun jo igjen Sebastian med stormskritt, han har jo "bare" 8:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Oj, hele 7 tenner på en så lita jente? Her kommer de kjapt! Hun er jo så søt med det fine tannsmilet, skikkelig liten rakker :-) Mia sender stor snørrklem (beklager snørret, men sånn er det ;-) og gratulerer så mye med 9 mnd dagen! :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 Så gøy at hun har den perlerada snart da. Her har vi slitt med å få ut tann nr 3. Det er fortanna oppe som ser sitt lys så jeg håper den andre kommer også snart.. Gratulerer med dagen til Camilla også..
Endelig ny spire i magen Skrevet 23. desember 2007 #8 Skrevet 23. desember 2007 Gratulerer med 7 tenner.... håper du har vært snill med mamma og pappa... Jeg oppdaget tann nr 5 i dag..( litt usikker på om det kommer en tann nr 6 også) Jeg regnetmed at det var noe,for hun har ikke villet sove så mye,men samtidig har vi hatt besøk av farfar og han ordner og styrer så jeg var ikke 100%. Farfar dra hjem om 1 times tid, det skal vi deilig. Blir littt slitsomt å gå sammen 24 timer i døgnet, men han har vært flink å løfte Benedicte ol. da. Gratulerer med 9 mnd dagen som var! Klem
Två små trollungar Skrevet 23. desember 2007 #9 Skrevet 23. desember 2007 Gratulerer med alle tennene! Her er det foreløpig bare to tenner, nede, men jeg synes at det er to på vei der oppe også (men det har jeg trott i et par måneder nå da, så vi får vel se når de kommer...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå