Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Vi satt opp juletre igår,gledet oss masse til dette!! Men utover kvelden ser jeg at Lillegutt hadde blitt röd på öyelokkene,tenkte da at han kanskje reagerte på juletreet eller hadde klödd seg i öynene fordi han var trött! Våknet idag og han var enda verre vi satt ut juletreet med en gang! Men har er fortasatt röd på öyelokkene,kan det väre noe annet tro? Er det noen andre her som har små som har reagert på det för?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå