Gå til innhold

Dere som er kjent i Bergen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det langt å gå fra togstasjonen til Haukeland?

Jeg skal inn der "over nyttår" som det sto i brevet, så må planlegge litt.

Så det var 4 min å kjøre iflg kartet på gule sider....

Kan jo ta taxi da men..... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke så veldig... Men jeg hadde ikke giddet det. Du må gå fra togbanestasjonen til danmarksplass, det tar vel 20-30 minutter... og så må du gå opp en bratt bakke, ca 10 minutter... Da kommer du til kvinneklinikken. skal du helt bort på sykehuset er det ytterlige 5 minutter.

hvis du ikke er kjent blir det litt komplisert også vil jeg tro... Ikke så lett å finne frem der. ville tatt taxi jeg=) Men døøø, ikke reis i rushtiden, du må nemlig innom et av europas mest trafikerte kryss...=)

Skrevet

Det går fint å gå, men for langt dersom du har mye å bære på. Er nok noen kilometer kanskje....

Og kanskje litt kronglete å finne veien om du ikke er kjent?

Vil egentlig anbefale taxi. Buss går også greit.

Skrevet

Ville heller gått veien gjennom Kalfaret jeg. Lettere (og kortere?).

Skrevet

Ja det er sant det... Men er det lett å finne frem der for en som ikke er kjent da? Tenkte det jo er mye lettere å spørre etter veien til danmarksplass... og der står det jo skiltet til haukeland (dog veldig lite skilt...hehe)

nei jeg vet ikke jeg... Men er sikkert kortere der ja!

Uansett, taxi eller buss er best=)

Skrevet

Takker, da blir det taxi.. Du setter ikke ei "bondetuppe" som meg på en buss i en stor by *he he*.. Da vet jeg jo ikke hvor jeg havner.

Får jo dekket alle reisteutgifter, så da kan jeg jo likegreit ta taxi.

Tar toget over, gidder ikke risikere å ikke komme over fjellet igjen når jeg skal hjem :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...