Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Er nå 17 uker på vei i dag. Fikk på mandag en bitte liten rosa blødning. Et par truseinnlegg, så var det ikke mer. Siden jeg har hatt to SA i uke 16 og 14 før, ringte jeg gyn med en gang. Fikk komme til sykehuset på kvelden, og var heldig og traff vakthavende som så på meg med en gang. Ikke noe galt. Fosteret hadde det fint, livmorhalsen var lang. Grunnen til at de så på akkurat det er at jeg har hjerteformet livmor med litt skillevegg. De tror det er grunnen til tidligere SA. Fikk være til dagen etter, og skulle bevege meg litt da, for å se om jeg blødde, men det gjorde jeg ikke. Så fikk reise hjem. Skulle egentlig dit på den ordinære ul i dag, men siden jeg nettopp hadde vært der skulle jeg ikke komme før 3. juledag. Jeg syntes jo det var greit da i og med at jeg fikk beskjed om å holde meg i ro, og det er ganske mye stress å reise til sykehuset, lang vei, to ferger osv. Men nå sitter jeg selvfølgelig her og ønsker at det bare tok fem minutter å kjøre til sykehuset, slik at de kunne ha sjekket det. Noen som har noen meninger? Jeg burde vel kanskje ringe de og høre? Tror nesten det har stoppet nå da, men blir så kjempe nervøs. Sambo har forresten kjøpt slik angelsound, noen som har erfaring med dette? Jeg er skeptisk, for jeg har lest at det avgir en del stråling. Han kjøpte den jo for å være hyggelig. Har prøvd den en gang forleden dag. Hørte hjertet da, så det var hyggelig:) Har liksom ikke hjerte til å si til han at jeg ikke vil prøve den heller, men har sagt at vi ikke trenger å prøve den så mye nå da, når vi har hørt det, men det er klart jeg tenker jo på om alt er bra i og med at jeg blør igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå