dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Fy feite så stygt de synger.... Sølvguttene er mye flinkere.
*Mysillen* Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 ble nyskjerrig da jeg så overskrifta....hehe... men når jeg så hva du skrev nå så gidder jeg ikke en gang å slå på tv... hihi! tenker vi heller tar litt julemusikk på cd jeg...hehe
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 Ja,det er tryggest:-) Var ikke særlig pent...hehe. Er det mildvær hos dere nå eller? Her er det -12,4....ikke snø da,men er i det minste hvitt ute:-)
*Mysillen* Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 her er alt bare dritt vøtt... + 3 grader ute...grått og kjedelig...såvidt en ser en skitten snøflekk her og der....snufs... vil heller ha det sånn som det er hos deg....hadde vært knall med -12 grader og snø ja ellers så sitter jeg fortsatt å venter på den berømte tr... om hun ikke bare kunne komme snart... det murrer og iler bra i magen...jaja...får hvertfall starte de nye året uten henne...det setter jeg pris på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå