Gå til innhold

Hva i allverden skjedde med selvdisiplinen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes jeg har vært ganske flink og hatt et godt, variert kosthold hele svangerskapet. Forsiktig med søtt og fett - mye frukt og grønt.... Til nå... Er i uke 37, har mistet alt som heter selvdisiplin, og da er det ikke snakk om en liten sjokolade om kvelden altså... Alt med sukker i går ned på høykant, sjokolade, is, kakao, kaker og kjeks. Spist opp alle julekakene jeg hadde bakt (bare to sorter da, men alikevel) og har vi ikke noe godis i huset lager jeg grøt med masse sukker og kanel. Brus og saft frister heldigvis ikke, så drikke går stort sett i vann, men har bare lyst til å ligge på sofaen å spise smågodt.

Flere som har blitt litt svake nå mot slutten? Noen tips til å komme ut av denne onde sukker-sirkelen? Kan jo risikere å gå gravid i nesten fem uker til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... jeg er i uke 35 og har det på samme måte.

Har spist sunt hele svangerskapet, og egentlig aldri vært særlig glad i søte ting. Men nå formelig tyter det marsipan ut av ørene mine. Kroneis blir kjøpt i 6 pakninger, kaker, puddinger og sjokolade er blitt hverdagskost....

Vet ikke åssen sirkelen kan brytes så dette er egentlig ikke særlig mye til svar, men du er ikke alene iallefall...

På toppen av alt går vi inn i ei tid med fristelser overalt!

Men nyt jula uten for mye dårlig samvittighet, det roer seg nok på nyåret... håpe håpe;)

Skrevet

Det er liksom ikke tiden for å bryte ut heller, alt passer skikkelig dårlig (les; jeg også er helt uten disiplin om dagen) og bordene kommer jo til å renne over av både fett og søtt. Hjeeeelp.

Jeg er engstelig jeg for at jeg skal spise på meg en stor gutt... au.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...