Gå til innhold

Hva gjør dere lille julaften?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, nysgjerrig jaa :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg jobber (helsevesen)

gubben og unga skal til svigers å spise grøt og pynte tre.

Skrevet

Pynter juletre

Ser på Grevinnen og Hovmesteren

Skrevet

Da skal vi slappe av og kose oss masse, gå turer med barn og hunder og noen venner, spise grøt, ut til mamma og pappa å pynte juletre:)

Bare ta det med ro å vente på julaften:) hehe

Lage noe god mat på kvelden og se en søt julefilm:)

Skrevet

pynter til jul, tar inn juletreet og pynter det.. Vasker over gulvene. Tar en runde med gaver til folk som bor i nærheten.

Skrevet

Da skal vi til svigerinnen min og spise masse forskjellig.. Fisk,ål, røkt lammelår, forskjellig kjøtt m.m. Nam nam:o)

Skikkelig gårds jul:o)

Skrevet

Vi skal feire julaften.. Jobber kvelden på julaften i år..

Skrevet

skal se et par julefilmer med barna, spise grøt å bade begge barna sammen.

Etter de har lagt seg skal vi pynte alt samtidig som alene hjemme skal stå på tvèn :-)

Skrevet

pakke til sydenturen skal jeg også på søndag:)

Skrevet

ha en stor julefrokost med pappa og familien hannes.

Ellers bare salppe av hele dagen og se på tegenfilmer.

Skrevet

Da skal gubbesnusken jobbe (selvfølgelig og som vanlig)

Jeg, lille trollet og bruttern skal pønte tre, rydde litt, bestille kinamat (so, av en eller annen grunn er tradisjonen her i huset den dagen, vi er jaggu heilnorske av oss), også når gubbetingen kommer hjem fra jobb skal han stå våken halve natta og lage ulegrøt til alle som kommer julaften formiddag for å finne mandelen:)

Skrevet

Leverer siste gaver rundt omkring. Handler inn siste rest.

Pynter juletre og resten av huset. Ser på NRK (hehe NÅ begynner jeg å føle meg voksen)

Også koser vi oss med litt rødvin og juleknask (-:

Skrevet

hit kommer mine foreldre og min tante og onkel og min bror med damen for å spise mølje og pynte juletre!

Skrevet

Vi skal gjøre ferdig alt i morgen sånn at vi kan kose oss på lillejulaften=)

Vi skal bytte på sengene enest,for det er et must da=)Og alle skal dusje og være rene og pene=)

Vi skla sikkert lever et par gaver,ut og gå på skøyter og spise grøt med mandel og sette ut grøt til nissen..

Så skal snuppa på 5 få lov til og se alene hjemme sammen oss=)

Skrevet

Julaften pleier jeg og mamma ALLTID å dra til mammas tante og onkel.

Mamma tar med en sammenplantning,og jeg har med en liten gave. Sånn har det vært så leenge jeg kan huske. Jeg er visst det rare barnet i familien,bare jeg som ville være med hvert år,og gi dem en gave hehe.. Hvert eneste år har vi akkurat kommet hjem i tide til å se slutten av Grevinnen og Hovmesteren (er det ikke det det heter?) ,enda vi sier hvert år at i år skal vi rekke hjem til å se hele :P

Er såå koselig der :D Nå blir jo TL med også,så nå er vi tre "damer" som drar :) Kan bare ikke sitte så lenge da, så får nok sett programmet i år :D

Også pynte juletre :D

Skrevet

Spiser lutefisk! Større høydepunkt enn ribba på julaften:)

Skrevet

Har ingen faste ritualer. Blir vel til å sitte foran tven da. Kanskje pynte et juletre.

Skrevet

Da pynter vi på formiddagen, spiser grøt med mandel i, og pynter juletreet på ettermiddagen. På kvelden koser vi oss med fenalår og godis og ser på tv sammen. Har heldigvis fri den dagen, men må jobbe julaften og 1.2 og 3.juledag. :o(

Skrevet

I år skal eg være med nevøen min på 6år og pynte pepperkakehus... Lager alltid pepperkakehus m nevøen min i jula, men i år hadde vi ikkje tid før pga at eg og han bor på ulike steder... Og det var kun meg han kunne lage det med, ingen andre.. Så det gleder jeg meg masse til :o). Ellers skal vi vel bare slappe av og se litt på tv... Får sikkert noe godt til kvelds også, gleder meg til å smake på julepålegget pappa har laget..

Skrevet

har grøtbesøk kl 12 av nære venner.

leverer ut siste julegavene og pynter juletre med ungene..

bytter på sengene og ungene får på seg nye pysjamaser etter et bad.

ordner med julestømpene til julaften.

så er det grevinnen og hovmesteren..

Skrevet

Skal til mamma og pappa og pynte tre og spise middag (skal sove der til julaften) - bare koser oss og slapper av....men det blir sikkert litt handling på dagen...stress...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...