Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 hvor er det de skal sitte? hvis man bare vet hvor de skal vær, så må det jo gå an å ordne sånne selv? litt desperat her, og vet ikke om jeg orker butikker i dag....
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Hei! Jeg kjøpte et i forrige uke, men det hjalp ikke i det hele tatt Han forklarte at det skal sitte 2 fingre ned fra håndleddet, og den magneten (eller hva det er for no) skal ligge mellom 2 sener. De dukker opp når du strammer hånda. Lykke til! Håper båndet hjelper for deg da
Icedancer Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Hei! Sea-Bands ble min store redning hvertfall. Viss du kjøper de på apoteket følger det med en bruksanvisning. Men alle er jo ikke like, så punktet du skal treffe kan sitte på litt varierte steder. Derfor anbefales det jo også at du flytter på den lille kontten som gir deg akupressur om du føler det ikke virker. De sa til meg om man bare fikk plassert den riktig skulle de aller fleste være hjulpet med Sea-bands. Vi lærte som små at man skulle masere like over håndleddet som hjelp mot kvalme, så det er nok noe av samme prinsippet. Å lage de selv er vel kanskje ikke det enkleste, for denne knotten skal jo plasseres mellom to sener som sitter forholdsvis tett, og samtidig ha press på hele tiden. Men viss du har en lur ide så kan det jo være det funker.
TobarnsTurbo Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Kan noen forklare meg hva sea-bands er? Nå ble jeg nysgjerrig...
Icedancer Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Det er noen tøy-armbånd med akupressur mot kvalme. Har en liten plastknott som man plasserer mot underarmen, den ligger der å presser på et bestemt punkt. De kan brukes mot reisesyke og svangerskapskvalme. Genialt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå