Gå til innhold

Nå er jeg skikkelig skuffa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle til Thailand i går. Satt 4 timer inne i flyet på gardermoen(var til og med ute på rullebanen!), før de fant ut at de ikke kunne fly og vi ble satt av... Sto da 5 timer i kø (til kl.4 i natt) for å booke om billetten. Den første ledige flighten går på søndag og da er vi fremme mandag kveld... Det måtte vi takke nei til... Blir en altfor lang reise for 6 dager.

Er skikkelig skuffa... Skulle møte familien min der nede og feire jul med dem i varmen. De er fremme, mens vi sitter her og er trøtte...

Så nå blir det vel jul hos svigers. Jippi....:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så leit.

Håper dere får alle pengene deres igjen siden det ikke var deres feil.

Skrevet

Å fy så sinnsykt kjipt da =(

Håper dere får en koselig julefeiring tross alt!

Skrevet

Joda, vi skal få det... De sier vi får tilbake pengene vi har betalt for hotellet også ettersom vi ikke godtok det nye tilbudet de ga oss.

Skrevet

Rart folk ikke lærer for dette skjer jo hvert år. Fikk beskjed av reiseselskapet om å reise minst èn uke før jul jeg - nettopp pga av mye forsinkelser før jul.

Skrevet

Forsinkelser er jo en ting. Når de fleste fly kanselleres pga været er det noe annet... Og er ikke så enkelt å reise før når begge er i jobb..:)

Hva sier reiseseleskapet ditt om å reise i påsken da??

Skrevet

Gardemoen har av-ising-problemer hvert eneste år. Dette skaper forsinkelser. Det var vel det reiseselskapet mente. De har vel ikke dette problemet i påsken.

I min familie reiser vi en del, men ingen våget seg ut nå rett før jul nettopp fordi vi visste at dette ville skje. Synd dere ikke tok turen før. Det skal jo ikke skje, men...

Skrevet

Vi fikk faktisk aviset flyet, men alt annet gikk feil (sa de hvertfall). Først funket ikke starteren som de trenger for å starte motoren. Når vi sto på rullebanen var det ispartikler i tåka(?) som gikk inn i motoren.

Har reist en del vi også, men har vel kanskje reist tidligere de gangene vi har vært borte i jula. Håper å ha lært denne gangen hvertfall!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...