ole brum:-) Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har tvillinger på 10 uker og ammer hver tredje time. Flere som har sagt til meg "så ofte...!!". Om kvelden /natten har jeg en periode der de kan sove 6 timer før de skal ha mat. Resten av døgnet skal de ha mat hver tredje time. Tenker kanskje jeg skal prøve å drøye det til 3 1/2 time og så til 4 timer, men det e ikke så lett når to unger skriker etter mat! Det e så lett å bare finne frem puppen og så e det ro:-) tenker gjerne at det vil justere seg etterhvert.... Hva gjør dere andre?
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Mine er 3 mnd gammel, får pupp 5-7 ganger i døgnet.
_svana_ Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Hver tredje time er ikke ofte! På den alderen gikk det to-tre timer mellom hver gang jeg ammet, litt lengre om natta. Det går seg til etterhvert, ja. Nå er mine 14.5 mnd, og spiser fortsatt hver tredje time - ikke bare pupp nå lenger riktignok (hehe).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå