Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 ...sluttet dere da dere begynte å prøve eller da dere tok en positiv test? Jeg må innrømme at jeg levde som før til jeg tok en positiv test (litt røyk, og av og til alkohol inkl. et julebord). Men kommer ikke til å røre røyk eller alkohol resten av svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Me tanken på at flere av vennene mon har brukt år på og bli gravide,var jeg ikke forbredt på og bli det med en gang. Men med litt flaks ble jeg det på første forsøk så jeg sluttet vel mine uvaner i 4 uke,da det ble posetivt:=) Har sluttet helt og holdent.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Jeg sluttet når jeg tok en posetiv test Å har ikke rørt en røyk siden jeg tok testen Greier faktisk ikke lukten av røyk i det hele tatt! blææ!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Klarte ikke slutte før jeg var 7 mnd på vei. Og er så utrolig stolt av det. Synes røyk lukter vondt jeg og nå. Men jeg skal ALDRI bli en av de ikke-røykerne som skal dømme alle i hytt og vær. Vet selv at kjefting og formaning KUN har motsatt effekt.
Suturtang Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Sluttet etter positiv test.Simon er 3 mnd nå og jeg er fortsatt røykefritt sel om jeg ammer ikke.Utrolig stolt!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Første sv.skap var jeg 4 mnd på vei når jeg klarte å slutte, og begynte å røyke igjen nå jente var 1 år, hadde da sluttet å amme... Denne gang tok det 2 uker etter positiv test, vil ikke begynne igjen etter endt amming.... men vet jo aldri!!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Huff, begynte du igjen etter ett år?? Æsj! Jeg sliter med å slutte nå, og håpte jo at man er ferdig med hele røyken når et helt år er gått! Å, dette går aldri... Og fyfaen, jeg er suuuur!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Ja det trodde jeg og, men var på en fest og røyka litt da... så er det begynt. Festrøyka første mndene, men så begynte jeg for fullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå