Kanutten:-) mamma til 2 Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Vi fikk vite på UL at vår lille Prins har en liten spalte i leppen. Har fått en kjempebra oppfølging fra vårt lokale sykehus, samt fra Spalte-teamet på Rikshospitalet. Godt å få vite sånt på forhånd, slik at man kan forberede seg. Er jo ikke mange som ser det på UL, men som først ser det ved fødsel. Tydlig at Lillemann ville vise det til oss. Er det noen andre her inne som har fått vite det samme? God jul ønskes til alle sammen:-) PS: er 24 uker på vei, så hører egentlig inne på 2 trimester...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Spurte selv om det på Ul,alt bra bra. Men jeg har flere venner som har det. Tro meg,de er så flinke nå atte.Lille prinsen din kommer til og bli fin han:=) Beste kompisen min hadde en veldig sterk grad av dette,etter mange år med opperasjoner er han helt fin:=) Lykket il videre:=)
FrkGull Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Hei Kanutten! Jeg har ikke fått vite det samme som deg, men vil bare fortelle om ene nevøen min som ble født med ganske alvorlig leppe/gane-spalte. Det kom som et lite sjokk på foreldrene, men de ble raskt tatt godt vare på. Nevøen min er i dag 8 år og har vært gjennom en del inngrep på RIkshospitalet. Han har blitt kjempefin, og kun vi som vet det ser at han har vært igjennom mange operasjoner. En liten bonus som mor opplevde var at ettersom hun måtte pumpe seg, hadde hun såpass stor produksjon at hun solgte masse morsmelk til Ullevåll OG raste fort ned i vekt! Så summasummarum, selv om det var et lite sjokk og det har vært mange turer inn og ut av Riksen, så har det hele endt veldig godt! Ønsker deg/dere all mulig lykke til!
lisa:-) Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Hei Kanutten Min forige sønn var født med en liten spalte i leppen+en liten åpning i bløtganen. Vi visste ikke om dette før fødselen, så vi hadde mange spørsmål da han kom. Alt har gått utrolig fint.Han hadde en operasjon på Haukeland da han var 4 mndr, og de lukket hullet bak i ganen da han var 1 år. I ettertid har det ikke vært noen problemer.Han har begynt på skolen i høst, og vi har alle helt glemt at han var født med spalte. Siden prinsen din bare har spalte i leppen, skulle det sikkert gå bra med amming.Jeg pumpet meg 6 mndr, og syntes det gikk veldig fint. Lykke, lykke til!
januarbaby+maibaby Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Hei Kanutten! Vi har fått samme beskjed, at lille jenta vår muligens har en liten spalte, fikk vite dette på 3d ul i uke 24. Er nå i uke 36. Var på en ny ul i uke 33 da di var veldig i tvil, da leppen ser hel ut men plutselig kommer der en skygge opp på venstre side.. Dette er et mysterium for oss! Om det er noe eller ikke.. men er forberedt på at det er noe, siden di så noe i uke 24. Ville sende deg pm men du har ingen profil? Kan du sende meg en pm så kan vi snakkes Mvh K.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå