Gå til innhold

lille magen...


englestøv......<3

Anbefalte innlegg

Er det flere som gleder seg til at magen begynner og vokse?

Gleder meg så mye at jeg nesten ikke klarer og vente... har termin 23 august og stor koser meg på tanken på at spiren vokser mini litt hele tiden.... Merker at jeg er litt oppblåst men merker lite til lille magen enda... noen som føler det på samme måte....?

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Gratulerer!

Jeg merker veldig mye til magen, ikke at den har blitt større, men at det prikker og stikker og er kjennes veldig øm og hoven ut, og så kjennes det ut som om jeg skal ha mensen da...

 

Skal på UL i dag for å se om alt er ok, sist var det er exu... Er veldig spent og nervøs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting fant de på UL idag, verken inni eller utenfor livmor... Måtte komme igjen på mandag for å se, og for å måle HCG'en igjen, men hun mente at hun skulle sett noe til nå, så hun regna med at det var en spontanabort og at jeg kom til å begynner å blø i helga.. Kjip julegave..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stakkars deg da. Har vært gjennom begge deler selv, både EXU og SA.... Skulle ønske at det var noe jeg kunne gjøre eller si for å trøste, men ord blir så fattige nå. Kan ikke annet en å sende en varm trøsteklem til deg, Er her om du trenger noen å dele tanker med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk gladnyheten hos legen i går:)

våknet opp idag, men litt brunt/rød utflod, så tenkte det værste og dro til legen. de sa jeg bare skulle se det ann og heller komme tilbake. det trengte ikke være noe...

kjentes ut som "milde menssmerter" hos meg også, og så føler jeg meg veldig oppblåst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...