celodi Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg er veldig usikker!!! Alltid likt Bjørn Johan,men siste ukene synes jeg Glenn har vært rå flink!!! Vanskelig!!!
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Det blir nok en gutt!!!!!!!!! Sett på idol kanskje to ganger i høst.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Synes begge er flinke på sin måte, men håper egentig at Glenn vinner!
<3 + <3 + ? Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Liker begge. Glenn har tatt seg opp veldig de siste ukene. Men holder nok en knapp på Bjørn Johan. Alltid likt han jeg.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Liker godt bjørn johan, men synes også at glenn har forbedret seg enormt over de siste ukene, så nå synes jeg de fortjener å vinne begge to... de har vist at de har lært og utviklet seg over den tiden de har vært med i idol og jeg gleder meg allerede til å høre BJ synge new shoes en gang til i kveld.. håper det blir like bra som sist... den dagen han sang den, synes jeg han var best av alle
cheni Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Håper at Bjørn Johann vinner, men tror det blir Glenn. Bjørn Johan har den beste stemmen, men Glenn har scenetekke så det holder....
Thunderstruck Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Jeg håper Glenn vinner! X fingrer for d:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå