Gå til innhold

Flere enn meg som liker "julestria" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg koser meg litt med denne julestria jeg. Syns det er litt ålreit at det skjer litt annet i hverdagen.

Prøver selvfølgelig å unngå den værste rushen i byen, å orker rett og slett ikke stresse meg opp over julegaver, julevask ol..

Og hvis jeg ikke rekker alt jeg hadde planlagt så går det sikkert bra det og. (:

Jeg syns liksom det er endel av sjarmen med jul da. (:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. HELT enig:)

Syntes ikke julestria er noe stress i det hele tatt.. pleier å være erdig handla inn julegaver 1-2 mnd før jeg da.. hehe:)

Jeg er veldig glad i jul og alt som skjer da, og håper jeg alltid kommer til å være det:)

Skrevet

Godt innlegg, Etaner! Jeg koser meg med juleforberedelsene, rekker det meste - og det er neppe krise om jeg ikke har fått vasket bak bokhyllene oppe på kottet... Dessuten er det enda 3 dager igjen til jul ;-).

Skrevet

Bra vi er fler (-:

Det skal jo være kos.. Hadde jeg ikke likt det hadde jeg nok vurdert litt om jeg ville feire jul, eller kansje prioritert litt annerledes.

Skrevet

Helt enig med HI her. Julen skal man kose seg og ikke stresse seg i hjel.

Jeg pleier å begynne i god tid så jeg slipper unna den verste stressen mot slutten.

Det jeg ikke rekker det får vi gjøre en annen gang.Det blir jul alikevell.

Skrevet

Også syns jeg det er stas og shoppe med god samvittighet, har ikke så mye å si at det ikke er til meg får like god følelse alikevel haha..

Skrevet

Samme her, jeg orker ikke å stresse og bare koser meg i stede :-)

Skrevet

Helt enig.Synes nesten advent,forventningene og gleden er det beste med hele jula:)Vasker til våren ieg;)

Skrevet

Ja nå som jeg ikke er med i musikkorps (fører til masse kjedelige konserter hele desember), ikke har en slik ekkel følelse pga eksamener eller er i jobb, er det helt topp med juleforberedelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...