Gå til innhold

Hva skal DU ha på deg på juleaften da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har allt klart til unga......men meg selv da?

hmmmmmmmmmmmmmmm.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

aner ikke! Og det irriterer meg.. vi drar i morra, jeg eier ikke et eneste fint plagg (nå, 13 kg etter, pga fødselen), så alt jeg går rundt i om dagen er en mammabukse... real nais! MEN, får dra på meg den (siden den er ganske fin, ser ut som en dressbukse) også har jeg kjøpt en rød topp...

Skrevet

Hm.. Tenkte å ha på meg en dress bukse og en fin topp.. Eller så lurte jeg på om jeg skal ha på meg en penkjole som går til knærne med haltneck el hva de kaller det.. men hadde den på meg i fjord. hehe:)

Skrevet

Fy flate så nysgjerrig du er da!!!

Svart bukse og en grønn (nydelig) tunika fra indiska. Så sant itte heile gjengen ligger å spyr da...jeg begynte i natt så jeg regner med at resten av gjengen kommer etter.

Skrevet

Ettersom jeg da er gravid fikk jeg meg et svart, grått og hvit knelangt skjørt fra H&M og en sort tunika fra Lene V.

Skrevet

Tette FøTTaSkjÆrEt ;o))

blææææææh !

;o)

Skrevet

tipper flanellspysjbukse til utpå formiddagen engang, så skifter jeg til kjole;) Har en svart en med litt paljetter på som jeg kjøpte for ei stund siden.

Skrevet

svart kjole,svart jakke,gull skoletter og et gullkjede!!

Skrevet

Og stakkars lille kjersti også da ;o) god bedring !!!!

Skrevet

Tror det blir enkel svart bukse med topp.., Skal jobbe natten på julaften.., så da slipper jeg eventuelt hjem og skifte før jeg starter..

Eventuelt kjole også tar jeg med meg skift til jeg skal jobbe.. =)

Skrevet

Har kjøpt meg nytt.. Svart skjørt og blå/svart topp..

Skrevet

Uff, jeg aaaner ikke.

Ensten en svart topp med hvit bukse, toppen er sånne paljetter på, og scarte og hvite sko.

Eller rød silketopp, men hitb ller svartbukse, å de svarte og vite skoene

eller svart siljetopp med gull hotpants og svarte spesielle tights under, men da kan jeg ikek f med de fine skoene mine,,,=/Da må jeg bruke noen svrte som er VONDE å gå med..

Skrevet

hvit eller svart bukse.**

Skrevet

Har et langt svart skjørt jeg har sydd selv. Antar det blir en topp til. Men den toppen har jeg ikke, hehe. Får enten kjøpe ny topp eller ta en nøytral svart og et sjal til.

Jeg har ett par flott kjoler, særlig en som var alt for dyr og kjempefin fra før jeg fikk barn. Men er ikke helt der enda kan man si.....

Skrevet

nyyyyy kjole!!! Rød fra part two. Gleder meg sååå masse til å bruke den. Gøy med noe som passer!

Skrevet

Ikke bare bare dah:o)

Skal ha på meg sort fløyelskjole:o)

Skrevet

Jeg har lyst til å ha på meg enten; deeeeeilig mykt joggetøy og tøfler eller en lekker rød kjole jeg har sett, men ikke vet hvor jeg får kjøpt.Jeg skal ha på meg; det som finnes i skapet som passer.

Skrevet

Pleier å bruke bunad på julaften.. Synes det er litt trist med et så fint plagg, og så bare bruke på 17. mai... Derfor gjør vi det sånn hjemme hos oss. Kan bli lit trøblete med amming i år, så jeg vet ikke helt.

Skrevet

Jeg skal ha på rød kjole med glitter :D

Skrevet

Skal enten ha en petrol kjole eller sort satengtopp med gulldetaljer og gullshorts.

Med div smykker/ørepynt/armbånd og høye hæler =)

Skrevet

Jeg aner ikke neda... Håper det blir tid for litt shopping i morra for har lyst på noe nytt;0) Elsker å pynte meg å ha på kjoler og fine (høyhælte)sko så må benytte hver en anlednig for shopping;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...