storebror og junibaby=) Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 til å ha i vindu ol.er det vanskelig å får bort igjen?
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Nei, de som er nå om dagen er veldig lette og få vekk. Jeg har bare brukt varmt vann og klut, og vaska vinduet med jif etterpå..
Nit@™ Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har forbud mot det her, for jeg synes det er noe dritt å få av igjen. Men mulig det finnes noe lurt å vaske med )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå