Gjest Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 noen som har noen fine tips til hvor jeg kan gå å få kjøpt meg noe pent å gå i til jul? ammer lillegutt på 5 uker og trenger noe som en kan amme i.. hadde veldig lyst å finne en fin tunika eller kjole, men da må den ha knepping el.. i bergens området
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Boob har jo mange fine tunikaer/kjoler de!!
æsj altså! Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Jeg skal ha på meg svart bukse og en sølvtopp. Enklere med topp enn med kjole
Salat Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Jeg skal ha sort bukse og tunika/vid topp. Har en singlet under, løfter toppen opp og drar singleten ned og vips så er det en ammetopp.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 ja er enig i at en topp er mye enklere... men hvor ligger boob da? hehe
Dailis Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har holdt meg til todelt jeg hver gang. Stort sett e skjørt og en topp. Enkelt ed amming;) Hvor i Bergen aner jeg ikke. Husker de hadde masse fine todelte på Cubus for noen år siden i alle fall. Jo, forresten, jeg var i en mammabutikk i Bergen og så noen pene kjoler for amming. Men husker jo ikke hva den het da.....
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 husker du hvor en lå sann ca? er så øenge siden jeg har vært i byn og handlet..
Kamomille Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 boob er et klesmerke. Finnes på f,eks babyshop, fru lyng og de fleste mamma-butikker! Jeg har en fin sort boob-topp som jeg bruker sammen med et skjørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå