Linda <3 Ali Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Problemet mitt er at jeg har så sinnsykt uregelmessig mens....kan gå mnder i mellom, da snakker vi kansje 6 mnd osv...men ei venninnde av meg mener det ikke har noe å si i forhold til graviditet, siden men uansett har eggløsning hver mnd? Jeg er usikker på om dette stemmer?noen som vet? Vi har prøvd leeeeng nå...å jeh håper det skjer noe snart, men...får bare ta tiden til hjelp=)=) Lykke til alle prøvere, å masse babystøv til dere alle!! *********************************************************************** GOD JUL
Tuttelure Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 det hørtes håpløst ut:( så vidt jeg vet er det ikke en selvfølge at man har eggløsning hver måned. og man får jo mensen fordi at egget ikke ble befrukta ved eggløsning. så jeg tror ikke at du har eggløsning oftere enn ca 14 dager før du får mensen!
Linda <3 Ali Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 Det er det jeg mener å ha hørt også...hva skal man gjøre med sånt da?hmmm...
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Hos meg gikk det også mnd mellom hver mens. Legen min hadde sagt at den dagen jeg bestemte meg for å bli prøver skulle jeg komme for å få hormonbehandling. Men det trengdes ikke - plutselig satt spiren helt uventet og helt av seg selv Så det kan gå bra uten å ha mensen regelmessig også. Men har du prøvd lenge ville jeg tatt en tur til legen Lykke til med prøvingen
Linda <3 Ali Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2007 oki...tusen takk=)håper jeg kan være så heldig også...lykke til du å, å riktig god jul=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå