Gå til innhold

Er der mulig?noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet mitt er at jeg har så sinnsykt uregelmessig mens....kan gå mnder i mellom, da snakker vi kansje 6 mnd osv...men ei venninnde av meg mener det ikke har noe å si i forhold til graviditet, siden men uansett har eggløsning hver mnd?

Jeg er usikker på om dette stemmer?noen som vet?

 

Vi har prøvd leeeeng nå...å jeh håper det skjer noe snart, men...får bare ta tiden til hjelp=)=)

 

Lykke til alle prøvere, å masse babystøv til dere alle!!

***********************************************************************

GOD JUL

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hørtes håpløst ut:( så vidt jeg vet er det ikke en selvfølge at man har eggløsning hver måned. og man får jo mensen fordi at egget ikke ble befrukta ved eggløsning. så jeg tror ikke at du har eggløsning oftere enn ca 14 dager før du får mensen!

Skrevet

Det er det jeg mener å ha hørt også...hva skal man gjøre med sånt da?hmmm...

Skrevet

Hos meg gikk det også mnd mellom hver mens. Legen min hadde sagt at den dagen jeg bestemte meg for å bli prøver skulle jeg komme for å få hormonbehandling. Men det trengdes ikke - plutselig satt spiren helt uventet og helt av seg selv :) Så det kan gå bra uten å ha mensen regelmessig også.

Men har du prøvd lenge ville jeg tatt en tur til legen

Lykke til med prøvingen

Skrevet

oki...tusen takk=)håper jeg kan være så heldig også...lykke til du å, å riktig god jul=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...