kajfla Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Dettte er første for oss, og vi skal fortelle det på julaften da er jeg nesten halvveis (19+3) jeg er så nervøs for at de skal komme med negative kommentarer, eller ikke bli glade på våre vegne. Jeg vet at min far kommer til å bli kjempe stolt. men svigerforeldrene gruer jeg meg veldig til å si det til. De har ingen barnebarn fra før. Jeg tror egentlig de blir mest overraska pga det er virkelig ingen som forventer/regner med at jeg skal være gravid. samboeren min sa at hvis det er noen som kommer med noen negativer så bare går vi, fordi jeg skal vi ikke motta. Jeg er selvfølgelig enig med han. Jeg er bare så redd for at julaften ikke kommer tilå bli slik jeg har sett det for meg! men men....nå er det bare noen få dager igjen!!! GOD JUL alle sammen!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Hvorfor skulle de ikke bli glade??? Hos oss er det også første barnebarn til alle,Mine foreldere og samboers skilte foreldre og steforeldre.... Trodde også det skulle bli blanda mottagelse siden ingen pleide og snakke om barnebarn. Men da de fikk vite det,gjett om de ble glade:=) Grunnen til at de aldri nevnte det er fordi de aldri ville legge noe press på oss. Lykke til i hvertfall:=)Og god jul
Frk. Molly Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Hei! Jeg er gravid med min tredje, og har grudd meg for å fortelle dette hver gang.....fullstendig uten grunn! Tror ikke du skal bekymre deg for negative kommentarer i det hele tatt. Hvem blir vel ikke stolte og glad over en så fantastisk nyhet? Nei, prøv å gled deg, og skulle du ha så fæle svigerforeldre at de sier noe dumt, ja, så gjør som samboeren din sier..... Lykke til, det blir garantert årets julegave for alle!!!! ;-)
UpsyDaisy Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Har de noen grunn til å ikke bli glade da? Du er jo ikke 14 år eller noe..da skulle jeg heller skjønt det;) Kommer sikkert til å stråle av stolthet!
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Skal si det på julaften til svigers deres første barnebarn, tror og håper de kommer til å bli kjempe glad
gullegget Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Min svigermor få barnebarn nummer 17 nå og hun ble like glad som når vår første kom, nr 12 i rekken;) Kanskje dere får en kommentar på hvorfor dere ikke har sagt noe før.. Men uansett så er vel dere glad for barnet, og det er det viktigste:) Lykke til:)
kajfla Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2007 Den eneste grunnen jeg kan tenke meg at de ikke blir kjempe kjempe glad er fordi vi ikke har vært sammen så lenge. blir 2 år rett på nyåret. men men. Samboeren min sier at han tror de blir veldig glade... så det er nok bare meg som er stressa. :-) hehe gleder meg til å si at jeg er halvveis hvertfall.
mamma`n til nurk Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 Jeg og sambo hadde vært sammen i 10 mnd da vi fortalte at jeg var gravid. Alle var strålende fornøyde:) Av den enkle grunn at VI var fornøyde:) Det viktigste for både dine og din kjærestes foreldre er vel at dere er lykkelige?
kajfla Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. desember 2007 Ja selvfølgelig. er bare jeg som er stressa!! hehe går sikker kjempe fint
kajfla Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. desember 2007 Nå har besteforeldrene fått vite at vi skal ha baby. Alle ble kjempe stolte, noen tårer ble felt. Kjempe koselig var det!
3 skatter ute:) Skrevet 25. desember 2007 #11 Skrevet 25. desember 2007 2 år er da lenge å være sammen det
kajfla Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 25. desember 2007 Det gikk veldig fint, alle ble kjempe glade!! så gøy! alle fikk sjokk, det var ingen som hadde anelse en gang. vi hadde lagd film fra 4D ultralyd og på slutten sto det god jul bestefar/mor. det var knall gøy. Er forresten jeg som het kajfla, men har bytta ..
Labambie Skrevet 25. desember 2007 #14 Skrevet 25. desember 2007 Åh,så moro! Må være spesielt å vente så lenge da! Vi sa det når jeg var 3+6 liksom.. Hehe! Men kan tenke meg det må være skikkelig stas når du først har klart å holde deg så lenge! Spennende da.. Gratulerer så masse!
kajfla Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 25. desember 2007 takk for det. ja var veldig gøy. de ble veldig ooverrasket når jeg fortalte hvor langt jeg var kommet. stas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå