Gå til innhold

ha ha ha jeg har bakt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde jeg ikke trodd at skulle skje. Det har vært en plan i en mnds tid, men nå er det gjort, og siste brettet står i ovnen.

 

Feels good. Så nå har jeg også vært husmor på julevis...

 

Jeg har bakt brune pinner både til oss selv, og til gaver til barselgruppe og naboer :-)

 

 

jippi!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er flink!!! Har ikke bakt ei smule jeg;=)

Skrevet

Så bra!

 

JEg har og bakt, og skal bake mer. OG det er greit for meg. Men å få hele huset til å skinne og slikt, det krever tiltak. OG den dag da alle skuffer og skap og hyller og alt er ryddige og rene.

 

Den dagen kommer aldri, hehe.

 

Nei nå skal juletre pyntes;) Natten er til for slikt er den ikke:)

Skrevet

Litt mye malplasserte store bokstaver der gitt......

Skrevet

hehe... malplasserte bokstaver er toppen midt i bakinga!

Skrevet

Så flink du er!!!

I år rakk jeg aldri så langt faktisk!!! Så her sitter vi magre og sultne.... Ha, ha, det er det verste at jeg faktisk ikke har rukket å tenke over at jeg ikke hadde småkaker å dra frem ;-) Kanskje et tegn på at vi ikke trenger de så fælt som jeg innbiller meg ellers i året?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...