Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Trodde man da kasta opp mange ganger jeg... Lurer på om det er det junior har, eller om det er et annet problem ..
Lykke*Li Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Min har bare kastet opp en gang de siste gangene han har hatt omgangssyke......
pandabjørn Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 akkurat sånn hadde Sander det for 2 uker siden han spydde bare en gang og han var ikke noe syk heller etterpå.. 2 dager senere så lå jeg til sengs med omgangsyke og spydde minst 10-12 ganger
Mamma til verdens beste barn Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Her kastet han opp 2 ganger samme natt, og har hatt diare siden tirsdag. Jeg kastet opp 3 ganger i går og har fått diare nå, så det er kanskje vanlig?
OsloMor Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Merkelig virus det der altså, alle her i huset, unntagen lille-snupp, kastet opp en gang. Men hadde dårlig matlyst i sikkert 2 uker etterpå.
trollmamma Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Det er merkelig med omgangssyke. Sist vi hadde det, så spydde alle mann 1 gang pluss lit skiting (nice detaljer hehe) mens far i huset spydde som en gris i to dager. Tror det har mye å si hvordan allmenntilstanden er når en får omganssyken og hvilket virus/bakterie (?) det er, noen er jo mer hissige enn andre.
-carina- Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Sønnen min kastet bare opp en gang... Men mistet matlysten, så han endte allikevel opp på sykehuset to ganger pga det! Så kan faktisk være ganske dårlig uten å kaste opp mange ganger... :o/
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2007 Har dere merket at barnet hadde dårlig ånde/luktet råtten egg når h*n rapte? Han har akkurat samme symptomer som pappan hadde da han slet med lukkemuskelen i magen, så pappan mener at det kan være det..
Twig Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Jepp, andre gang her nå.. oppkast en gang og ikke noe mer
-carina- Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 Kan ikke si jeg merket det... Det kan jo selvfølgelig være lukkemuskelen også, men det går jo mye omgangssyke for tiden da! God bedring enten det er det eller det!
_Mita_<3 Skrevet 21. desember 2007 #11 Skrevet 21. desember 2007 Her også.. vi og.. hehe.. oppkast en gang og veeeeldig dårlig i magen i noen dager.. men han er frisk nå
Salat Skrevet 21. desember 2007 #12 Skrevet 21. desember 2007 Jenta mi kastet opp 4 ganger på 1 minutt, og så var det over. Ganske mange som kaster opp bare en gang, men de føler seg ofte dårlige selv om de ikke klarer å formidle det så bra.
Gjest mphs Skrevet 21. desember 2007 #13 Skrevet 21. desember 2007 Jenta mi hadde det fra kl 19.10 i går til kl.01.00 i natt. Hun spydde 7 danger. Mye å vaske i dag og hun er helt utslitt. Mannen tok henne akkurat med for å sove sammen. Håper ikke vi får det nå som det er så mye å ordne før jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå