Gå til innhold

Chrysler og besafe izi combi??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Chrysler Grand Voyager, registrert som personbil, og har goood plass. Men tror vårt sete heter BeSafe Izi Kid. Er det stor forskjell da?

 

Skrevet

Vi har også Chrysler Grand Voyager og jeg synes det er ganske trangt i baksetet. Nå har vi Akta Graco Logico S, men må snart skaffe større sete til hun vesla. Vi får ikke hatt noe bilsete mot kjøreretningen verken bak føreren eller passasjer setet for da blir det altfor trangt for de som sitter foran, må stå midt på! Og det er ganske dumt!!!. Vet liksom ikke hvilket setet vi skal kjøpe nå...

 

Skrevet

Det kommer helt an på om bilen er registrert som kombi- eller personbil. Vi har nettopp gjort om vår. Gikk så vidt med bakovervendt før også, men da var det trangt ja.

Skrevet

Hvis man gjør om fra Kombi til personbil får man da lov å flytte baksetet lenger bak?

Hvordan gjør man det og hvor mye koster det?

 

Takk!!!

Skrevet

Du må sette inn et nytt baksete da, og det skal sitte mye lenger bak (halv meter ca). Du kan også sette inn 7 seter hvis du vil. Det må jo kjøpe setene da. Hvis bilen er 10 år må du ikke betale noe ekstra, vet ikke hva det koster hvis den er nyere.

Også må du betale for time hos biltilsynet for å vise bilen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...