Gå til innhold

Hvorfor bryter det ikke ut?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme hos oss har vi hatt omgangssyke siden søndag kveld. Da fikk begge unga det og var hjemme mandagen. Så fikk mannen min det natt til i går, men er bedre i dag. Jeg har ikke hatt det ennå, men har hele uka gått og hanglet og vært uvel i magen. Har ikke hatt matlyst i det hele tatt, men har fått i meg det litt knekkebrød i ny og ne. Hvorfor får ikke jeg omgangssyken slik som de har hatt og kan bli ferdig med det? Er så slitsomt å måtte gå i mange dager og kjenne at det bare ligger og ulmer og ikke skjer noe mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sikkert du blir noe sykere. Jeg får skjelden omgangssyke, men blir slik som du litt uggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...