ღhælgelainnღ Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Hjemme hos oss har vi hatt omgangssyke siden søndag kveld. Da fikk begge unga det og var hjemme mandagen. Så fikk mannen min det natt til i går, men er bedre i dag. Jeg har ikke hatt det ennå, men har hele uka gått og hanglet og vært uvel i magen. Har ikke hatt matlyst i det hele tatt, men har fått i meg det litt knekkebrød i ny og ne. Hvorfor får ikke jeg omgangssyken slik som de har hatt og kan bli ferdig med det? Er så slitsomt å måtte gå i mange dager og kjenne at det bare ligger og ulmer og ikke skjer noe mer.
dansejentes mamma Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Ikke sikkert du blir noe sykere. Jeg får skjelden omgangssyke, men blir slik som du litt uggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå