Gå til innhold

Nå er det bare 4 1/2 time til......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ultralyd.

 

Gleder og gruer meg her jeg sitter. Lurer på om vi får vite kjønnet eller ikke. Hadde tenkt å vite det, men så har jeg blit i tvil nå da, men tror jeg vill om jeg får.

 

Er det noe jeg burde tenke på å spørre om når jeg er der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en fantastisk fin jordmor som detaljert gikk gjennom alt som tenkes kan. Hun telte til og med fingerne hans :-). Det var virkelig bra, for vi hadde glemt alt vi skulle spørre om hehe

Vi fikk vite kjønnet ganske fort, for det var en klar tissetass som vinket til oss, hihi

Lykke til!

Skrevet

ååå så spennende :) Jeg har halvannen måned igjen til ul, gleder meg!!! Du må ha masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...