m-mamma Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Er liksom ikke helt pent, litt sånn flekkete. Kan vel ikke bruke sølvpuss heller...
Sivalur Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Ville prøvd å vaske i varmt vann med zalo, og så gni det tørt etterpå. Flekkene pleier å gå bort når du gnir på dem, de kommer ofte fra oppvaskmaskinen, der det bare er lufttørking.
møkkamannensfrua Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 vasker du det i oppvaskmaskin? er det sånne type dyr bestikk feks hardanger??
m-mamma Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2007 Har vaska i maskin ja....fra Duka, ikke like dyrt som Hardanger tror jeg.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Jeg bruker å legge stålbestikket i lunket vann med en god dæsj bakepulver. Lar det ligge ei stund og så gnikker jeg av flekkene. Funker som bare det!
m-mamma Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2007 Oi, det skal jeg jammen prøve nå! Takk!
møkkamannensfrua Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 vil helst ikke vaske de bestikk(særlig de fine) i oppvaskmaskin.. det holder med varmt vann med zalo..
Mrs. Bouquet Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har alltid vasket hardangerbestikket i oppvaskemaskinen. Jeg mener ting som er for fint til å maskinvaskes er ikke verdt å ha. Mamma er veldig opptatt av at det ikke må sitte matrester å bestikket før det slenges i maskinen, så deres er like fint. Mitt har liksom litt sånne rustflekker på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå