Gå til innhold

Flere som er spente på juletesting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen jenter!

Har begynt juleferien i dag, herlig! Er veldig spent på om jeg får den julegaven jeg ønsker meg mest, en positiv test :-) Har IKM 2. juledag.

Dette er 2. pp. Denne gangen prøver jeg å ikke kjenne så godt etter symptomer. Første gang syntes jeg stadig at jeg var litt kvalm, men det var jo bare innbildning. Jeg kjenner egentlig ingen spesielle tegn nå, så det skulle ikke forundre meg om TR kommer isteden. Det eneste som jeg er helt sikker på at jeg har kjent denne perioden var en tydelig murring og stikking der nede ca. 4 dager etter EL. Nå kjenner jeg ingenting. Når er det vanlig å få ømme brøyster? Har ikke det heller...

Ønsker dere andre som har IKM i årets siste uke lykke til og god jul uansett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d er litt forskjellig fra person til person når man får ømme bryster osv.... d kan like godt hende at du er gravid nå selvom du ikke har et symptom... så jeg vil bare ønske deg lykke til.... skal selv test på julaften...selvom jeg allerede har testet.. hehe... testa i dag jeg og d er 7 dager til tr, litt tidlig å teste, men jeg har blitt testoman.. hihi...

Skrevet

Skjønner at det går an å bli litt hekta på testing, hadde det bare hjulpet på resultatet ;-)

Vet ikke om jeg klarer å vente helt til 2. juledag med å teste, men hvis testen er negativ, vet jeg jo ikke noe mer... Har innsett at dette kan bli en skikkelig tolmodighetsprøve, men skal ikke klage siden jeg ikke har prøvd så lenge.

Håper testen din blir positiv på julaften :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...