Gjest Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg våkna kl 03 i natt og begynte å spy som bare det. Holdt på til 07 og da fikk jeg en times søvn før yngstejenta våkna 08. Ungene er heldigvis friske enda, så håper de slipper unna. Fikk typen til venninna mi til å komme å levere ungene i barnehagen, siden jeg ikke har bil hjemme, tok ikke sjansen på å gå siden jeg spyr hvert 10 min.... Får høre om svigermor kan hente og ha de i ettermiddag........ Huff.... også jeg som trodde vi slapp unna denne gangen!
Lykke*Li Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Uff, får håpe det gir seg fort da....Så du slipper å ligge i jula;) Hvor bor dere?!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Vestlandet, sunnmøre. Halve barnehagen har jo hatt det i tillegg til de fleste andre barnehagene, så det er jo egentlig ikke overraskende.
Katja Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Stakkars deg! Jeg fikk det natt til i går, og er på bedringens vei i dag, og føler med deg. Det er helt pyton å ha omgangssyken. God bedring til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå