Gjest Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 tok en test i dag jeg og den var blenda hvit... men for å si det sånn så venter jeg ikke ikm før om 7 dager.... hehe.. snakker om å være testoman... er d mulig, også ble jeg skikkelig skuffa... hehe.. må nok drøye d noen dager før d ville slått ut... hehe... måtte bare fortelle hvor flau og oppfitt jeg er over meg selv nå... hehe... ha en fin dag folkens...
Ompalompa Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Ikke vær flau og lei deg, du, jeg har testet i dag jeg også - IKKE GRAVID sto det der med store bokstaver. Jeg er ikke sikker på når ikm er, tror det er Julaften eller noen dager etter, så er vel også for tidlig ute, da. Eller faktisk ikke gravid, det er jo faktisk også en mulighet... Ja,ja, vi får vel bare se om TR dukker opp, og gjør hun ikke det, så kan vi jo teste igjen!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 hehe stemmer d... godt d ikke bare er meg som er testoman.... hehe.... ja blir spennende å se hvor lenge jeg holder meg... testa veldig svakt positivt 5 eller 6 dager før ikm sist så d er vel derfor jeg prøver... hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå