Maddicken Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Er det noen andre som har opplevt det?? Får bare lenger og lenger sykluser.... kjedelig....
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 hvor lang syklus pleier du egentlig å ha... d hørtes jo litt rart ut å få positiv test på dag 28.....
Maddicken Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 Sist mens fikk jeg på dag 37 og det var etter en Lap.... Men før det så har jeg vel hatt ca 32-33.... har hatt uregelmessig mens siden jeg sluttet med p-piller for ca 1.5 år siden.... Men leste her inne at de kan gi utslag hvis man er gravid også....? Gjorde et innv UL på dag 20 og da sa legen at jeg ikke hadde hatt EL så det kanskje stemmer.... begynte ta EL tester på dag 23 så jeg trodde kanskje at jeg hadde EL imellom der.... men å få det nå betyr at jeg har ca 41 dagers syklus!!! Kan det virkelig stemme?
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 oy d hørtes lenge ut... så rart at ikke syklusen har stablisert seg siden d er så lenge du sluttet på pillen... ja el test kan slå ut positivt ved en graviditet... men soden legen sa du ikke hadde hatt el på dag 20, så vil jeg tro d er el du har nå.... kjedelig greier, å få så lang syklus... har du snakket med legen din ang dette, går jo ikke ann å holde på sånn i lengden...
Maddicken Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2007 nei enig! Jeg skal begynne med prøverør i neste syklus så det betyr kanskje ikke så mye da siden man likevel setter igang EL da.... Ja da blir det masse sengekos på oss ikveld:O) Koselig det da men jeg hadde håpet på at jeg allerede hadde hatt det.... ) Takk for svar! )
Pariserdama Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Hei, Det er nok fullt mulig aa faa EL paa dag 28....dessverre! Fikk selv EL paa dag 23 denne mnd! Er saa sjalu paa alle som har 28 dagers sykluser. Det er saa kjedelig aa vente i all evighet foer man faar prove igjen om det ikke klaffet denne PP'en!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 ja d forstår jeg... jeg har heldigvis 28 dagers syklus... hadde blitt sprø hvis jeg hadde hatt 41 dager... men så spennende at d blir prøverør, da er d nok ikke lenge før du har en spire i magen... kan jeg spørre hvor lenge dere har prøvd...?
Maddicken Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2007 ja er veldig sjalu på dere med 28 dager!!) he he men bra for dere såklart! Vi har prøvd i ca 1 år og 9 mån.... Dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå