Saltlakris Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 ..Begynte å blø. Fikk litt mensmurringer, og brunt slimtilblanda blod. Ikke i mengder, bare på toalettpapiret ved hvert dobesøk. (beklager detaljene...) Noen som har opplevd dette?? Legen sa at mormunnen var lukket og at det var lite blod, og trolig ikke en SA, men kunne være begynnelsen på det. Har ikke blødd noe i natt eller foreløpig i dag heldigvis. Skal til ultralyd i ettermiddag for å sjekke dette.. Er 7 uker på vei.. Livredd.
har4barn Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Vil bare krysse fingrene for deg!! Håper at du ser den lille , sprek og aktiv, i kveld!!
togutter-08og10 Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Krysser fingrene for deg. har du vært på innvendig UL og sett at hjertet slår? Hvis ikke ville jeg gjort det. LYkke til.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Håper det beste, ikke uvanlig å blø litt! venter spent på å høre fra deg og lykke, lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mamma`n til Trym Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Jeg var også hos legen for 2 dager siden pga blødninger men det var en liten klump der som han sa så normalt ut men at jeg var nok kortere enn antatt fordi det lille hjertet ikke hadde begynt å slå enda. Jeg skal tilbake om 2uker for å se utviklingen men nå har jeg hvertfall sluttet å blø. Lykke til!!
Ella78 m/ A&M Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Jeg hadde noe lignende, bittelitt blod på toalettpapiret en gang om dagen tre-fire dager på rad. Jeg hadde heldigvis time hos gynekologen min noen dager etter, og hun sjekket at alt såg bra ut både her og der, tok både innvendig og utvendig UL som viste et bankende hjerte og små armer som vinket til Mamma. Det var nok rett og slett det at jeg hadde jobbet så hardt fysisk en dag, og gjett om jeg skal slutte med det!
SuperKlar86Gravid Skrevet 21. desember 2007 #7 Skrevet 21. desember 2007 Jeg hadde en liten blødning i slutten av uke 7, og var til legen i dag. ( uke 8) Jeg fikk ingen UL ( for det har de bare på sykehus) , men Gyn. undersøkelse, og hun sa alt såg bra ut. Går ut i fra at det forekommer så ofte, at om man ikke blør mye og lenge, går det som regel bra. Man må ikke bekymre seg for mye, sa legen til meg. Jeg var selv livredd da jeg såg blodet, men det beste er å tenke positivt. 80% av alle tilfeller går bra. Det er en høyyyy prosent. :-)
Saltlakris Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2007 Tusen takk for svar alle sammen! Godt å ha noen å spørre når man er bekymra. Nå er jeg akkurat tilbake fra legen, hun tok innvendig ultralyd, og alt så bra ut. Hadde med meg samboer og vi fikk både se og høre et lite hjerte banke der inne. ) Dette reddet julen min ihvertfall!! ))) Hun sa også at blødninger kunne forekomme, med at det ikke var noe blod i livmoren nå.
har4barn Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 så herlig!!! Vi samler på alle blødningshistorier som ender bra!!! God jul!!!
augustanr2 Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 Så godt at alt gikk bra med dere:) jeg har hatt en helt lik dag som deg jeg...vært på innvendig ultralyd da jeg blødde litt i helgen og etter å tatt blodprøver i uken som ikke viste gost nok stigning av hcg ( fy flate jeg var stressa) fikk jeg endelig komme på ultralyd på kk i dag. Og der fikk vi se en bittebitteliten knøtt på ca 9 mm...med en bankende hjerte! blir en super jul!!! p.s. jeg er i begynnelsen av uke 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå