Bethenc Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Hei folkens.. skjønner med overskrifta hvor jeg vil hen
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Jeg tror og mener at den dagen du setter inn er dag 1... For når morgen gryr dagen etter på har egget vært inne i 1 døgn og du starter da på dag 2..... Min mening, men det ernok forskjellige meninger her også=)
togutter-08og10 Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Når jeg ruget fikk jeg som svar her inne at rugedag 1 er dagen etter. Jeg satte in egg en fredag og rugedag 1 var lørdag, følgelig var rugedag 14 en fredag. Det var det jeg fulgte hvertfall.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Enig med sistnevnte taler, he, he... RD 1 er dagen etter innsetting....
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 Enig! Riksen regner dagen etter innsetting som rugedag 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå