Gå til innhold

Hvor mange her inne skal til syden snart da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal vi,drar på søndag. Har egentlig blitt overtalt til å dra, er veldig glad i julen... Men vi hadde julefeiring i går med grøt og julegaveåpning, sammen med mine foreldre og søsken/med fam..

Søstra mi og samboeren dro i dag og vi drar på søndag, og nå bare gleder jeg meg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hva du mener med snart...Vi skal dra første uka i mars....Gleder oss veldig..i og med at vi har en liten spire i magen, blir d nok ingen sommerferie på oss..så da får vi ta den i mars i stedet...

Skrevet

HVor skal dere da?

Vi skal ta oss en uke i slutten av januar. Har termin med andremann i april, så vi tenkte vi 3 skulle kose oss sammen en uke før babyen kommer.. :-)

Skrevet

Jeg har nettopp kommet hjem fra syden!! Kom hjem på mandag fra Gran Canaria

Skrevet

Kom nettop fra bulgaria.. men reiser til egypt nå 27 des:) å har 4 sydenturer i år 08 som venter oss:)

Men 2 av de skal være bryllupsreise:)

Ingen her inne med barn 6mnd-1 år som skal til egypt(hurghada) 27 des fra gardemoen?

Skrevet

Vi skal til Tenerife :)

Skrevet

dytt...

Skrevet

Vi skal til Lanzarote - kanskje vi møter en måkebil!

Her er det jo ikke snø:o)

Skrevet

Vi skal snart på harry tur til Gran C. Litt som å dra til svinesund men skal bli godt med litt sol om det blir noe av det. Så på nyhetene det var snø der så får vel heller ta med ski hi hi. Men så også att stormen var over så får håpe det blir litt mer pluss grader.

Skrevet

ja, vi drar vel 5 feb. bare en liten drøy mnd til jo!

var så gøy, har vært å ordnet pass til mini.. hihi, han va så flink å sitte iro på stolen når han ble tatt bilde av, å så heeeelt seriøs ut..

vi skal til tenerife.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...