Gå til innhold

Hvordan går det egentlig med alle her inne..??


tessababy;)

Anbefalte innlegg

Jeg er igrunn veldig nysgjerrig på hvordan det står til med alle inne på februar terminen her...

 

Jeg har det bare bra! synes det er utrolig deilig at julen endelig er her! så nå er det juleferie, med god mat og bare avslapping!! blir herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det fint jeg også. Sliter litt med bekkenet, men går bra det. Nyter at jeg har tatt juleferie og gleder meg til noen koselige dager sammen med familien.

 

Ønsker alle sammen en riktig god jul! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det opp og ned sliter med bekkene så er sykemeldt men er ikke lenge igjen nå jenter.

gleder meg til jul jeg med pakker til lillegutt og neste år blir det 2 små til jul heh.

god jul alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel, tiden snegler seg av gårde... Jeg er ferdig med alle eksamener og hadde store planer om å ta meg juleferie og bare slappe av, men så kom den store stygge influensa'n og tok meg! Så nå ligger jeg her da med feber og antibiotikakur. Jippi... Men bortsett at jeg helt åpenlyst synes veldig synd på meg selv på grunn av influensaen, så har jeg det bra! Føler at jeg begynner å bli bra svær nå, men i følge de som har peiling på det så er alt i skjønneste orden. Det eneste som bekymrer meg litt akkurat nå er at ungen har bestemt seg for å ligge i tverrleie, etter å ligget i hodeleie siden uke 24... Men, men, lite å gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Koselig at det er noen som skriver her, er litt stille på Februar-klubben om dagen...

 

Jo da, det går da greit her! Er vel ganske klar for å bli ferdig, med det er vel de fleste her tenker jeg? Har slitt endel med bekkenet, og generellt sliten dette sv.skapet. Men venter jo nr tre...

Nå er det iallfall jul, og ungene har ferie og mannen min også, og jeg er jo fortsatt sykmeldt. Så vi får masse tid sammen, og skal kose oss s alle fire i jula! tar ikke lang tid før vi faktisk er en familie på fem:) Oisann.... Mange det! Men gutta gleder seg masse til lillesøster kommer, og det gjør vi foreldrene også.

 

Ønsker dere alle en RIKTIG GOD JUL OG GODT NYTTÅR!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er relativt god her også, bortsett fra bekkenplagene og ryggvondt..og en nå ganske tung kropp:)..Men så lenge man tar kroppens signaler og roer ned ett par hakk når det trengs går det fint her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magen begynner å komme i veien. Bekkenet lever sitt eget liv, og i dag kastet mageviruset seg over meg.. Vesla på 4 år har hatt det en hel uke, så det bar vel ikke annet å forvente.. Glad vi skal bort til foreldrene mine i jula.. Skal ligge å dra meg på sofen et par dager

 

KJenner i grunn jeg begynner å bli klar til å møte lillegutt i magen, og få kroppen min nesten heeelt for meg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå vært sykemeldt siden uke 10 og begynner å bli litt lei... Synetes at jeg hadde nok plager fra før med rygg og bekken, men så har nyrebekkenet mitt også ville krangle litt, så har vært på sykehus i 4 dager og fått satt inn kateter. Synes nå at jeg er inne i en veldig kjip periode med stor, tung kropp og vondt bekken, pluss nå at jeg har en pose på slep som jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av eller skjule. Har mest lyst til å mure meg inne nå....

Kjenner at dette tærer veldig på humør og psyken..

Skal bli veldig glad når jeg får tilbake kroppen min og får lillegutt i armene isteden.

 

Vel, en liten utblåsning fra min side.

 

God jul alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det egentlig helt fint. Er i Dk og feirer julen hos familien min (jeg er dansk) og det er superstas :-) Det begynner å bli litt tungt og blir fort sliten i ryggen og bekkenet, men ellers er alt bare fint.

 

Ønsker dere alle en gledelig jul og et supert nytt år :-)

 

Sasser og samboer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei alle sammen :)

 

Med meg går det igrunn ganske bra. Kjenner jeg begynner å bli ordentlig tung og lei... men er veldig glad for at det er jul og mannen min har fri. Vi koser oss masse med sønnen vår på 16 mnd. Pluss at vi har 1 års bryllups dag idag :)

 

Gleder meg så utrolig mye til lille Noah er ute og vi kan begynne et nytt kapittel i livet vårt, og å få kroppen min tilbake, føler at jeg har vært konstant gravid nå en stund hehe

 

Kos dere masse resten av jula :)

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...