Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg skal vaske litt og pynte litt etter jeg har kjørt guttungen i bhg, blir nok kort dag på han i dag. Så skal jeg levere fra meg de siste pakkene pluss at jeg skal levere fra meg julekort. Så skal vi møte søstra mi tror jeg, og vi skal levere noen papirer til kommunen.
nickoline og supermann Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 vaske og støvsuge litt, før jeg skal sove litt etter nattevakta........ hente tassen i barnehagen og kose meg med han. Da han er lagt, skal jeg kose meg med idol og et glass vin og kjenne julefreden senker seg!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 Vin hørrest godt ut, men jeg får nok vente en stund før jeg får tatt noe vinglass, kanskje neste jul.
nickoline og supermann Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Ja, du får vente. Den lille spira er verdt litt avholdenhet. da jeg gikk gravid koste jeg meg med glasscola!!!! Synes den smaker litt bedre enn cola på plast eller boks....... ha ha!!!!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2007 Ja han er det. Gleder meg til han kommer i april. Cola i glass smaker bedre enn i plast og boks ja, Fikk litt lyst på cola jeg nå.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. desember 2007 #6 Skrevet 21. desember 2007 Kjøre fra Ål til Åfjord. =) (Sør-Trøndelag)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. desember 2007 det er et godt stykke det. god tur
BettyBoob Skrevet 21. desember 2007 #8 Skrevet 21. desember 2007 jeg skal på jobb intervju kl 09, etter det skal jeg prøve å rydde litt...har vært syk denne uken, så det ser ikke ut på kjøkkenet! i kveld skal jeg på pepperkakehusbyggekonkurranse hos søsteren min
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Ja, det er det! Håper bare at det går bra for Daniels skyld. Han liker ikke bil så lenge liksom.. Menmen=) Skal jo tross alt opp til onkel som han elsker såå mye, så Takk så mye! =)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 21. desember 2007 #10 Skrevet 21. desember 2007 kose med jenta vår,levere gaver og på jobb fra 12-20......vi har heldigvis vaske dame,så jeg slipper å tenke på det!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. desember 2007 du får ha lykke til på jobb intervju i dag, går nok bra.
NessaS Skrevet 21. desember 2007 #12 Skrevet 21. desember 2007 Jobbe, hente noen forstørrelser som ble ferdig akkurat i tide til jul, vaske, pakke alt ferdig til i morgen tidlig. Huff, stressa jeg.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 21. desember 2007 #13 Skrevet 21. desember 2007 I dag skal vi være hjemme og kose oss.. Silje skal få leke med alle de nye lekene hun fikk i går, da vi hadde "julaften". (drar til syden på søndag). Ellers så skal jeg rydde og vaske etter i går... Så skal jeg pakke ferdig.. Også skal jeg lage taco til vi får besøk i kveld
LadyLuck & Skrevet 21. desember 2007 #14 Skrevet 21. desember 2007 Fremdeles litt dårlig, så skal gøre minst mulig i dag. Fikk gjort så mye i går, gikk i fem timer på julegaveshopping med feber etc for å bli ferdig. Så skal fylle en julestrømpe, kjøpe gavepapir og pakke inn to gaver.
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #15 Skrevet 21. desember 2007 I dag må jeg ordne med masse klesvask. Vaskemaskinen har ikke gått på ei uke, tror jeg, så skapene er tomme og vaskerommet fullt.... Og så tror jeg gullet og jeg skal dra og ta det storparten av julehandlinga, greit å dra en tur på Obs... Da tar vi oss nok en liten tur på kafe også, vi pleier å gjøre det. :-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. desember 2007 #16 Skrevet 21. desember 2007 Siste innspurt før jul... Rydde, vaske og handle.. Også hente junior i bhg litt før - iallfall det som er planen..
LadyLuck & Skrevet 21. desember 2007 #17 Skrevet 21. desember 2007 SHIT. takker for påminnelsen, har vskedag i dag (tre leil som deler en maskin, så vaskedag to ggr i uka) Glemte å vaske mandag, så stoooore hauger (deriblandt bunadskjorta Atekatten skal gå med julaften)
Audacious Angel Skrevet 21. desember 2007 #18 Skrevet 21. desember 2007 Først skal jeg til frisøren så skal jeg i bhg for å levere gaver, så skal jeg hjem igjen for å vaske og rydde litt og pakke til vi skal kjøre til Arendal til mamma og pappa i kveld.
olebrum30_05&09&13 Skrevet 21. desember 2007 #19 Skrevet 21. desember 2007 nå har jeg nettopp levert litla i bhg så nå skal jeg sette på julemusikk og rydde, støvsuge og vaske alle rom i leiligheten å forhåpentligvis hente litla litt tidlig.. å når sambo kommer hjem skal vi kvitte oss med alle panteflaskene slik at vi får vekk det rett før jul oxo skal vi handle litt til inn til jul... å etterpå skal jeg bare slappe av og kose meg å nyte juleferien er iallefall enda hvit ute ... hehe...
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #20 Skrevet 21. desember 2007 Eg skal reise heim til mamma: Blir der til over jul.
Stratos med 3 barn Skrevet 21. desember 2007 #21 Skrevet 21. desember 2007 Jaaaa..... Hva tror du? Det var denne julestria da!
celodi Skrevet 21. desember 2007 #22 Skrevet 21. desember 2007 Skal små rydde litt nå..Så kommer pappa og henter meg og poden,slipper av meg i byen så jeg får dratt på skolen til snuppa..Der skal hun få levere gaver til læreren og assistenten,så skal vi dra hjem til mamma og pappa og bake boller og sjokoladekake.. Så kommer sambo og henter oss,så skal vi kjøpe juletre og dra hjem og rydde og sette opp treet..Spise noe godt og se Idol=) I morgen skal vi pynte treet,vaske og hente mere nisser og pynte med og handle inn til jul!!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. desember 2007 #23 Skrevet 21. desember 2007 Skulle ha vært på jobb nå, men junior kasta opp i natt så vi holder oss hjemme fra jobb og barnehage.. Nå skal han snart ut og sove, så da skal jeg rydde og vaske litt klær/sengetøy.. I kveld skal vi rydde soverommet og det jeg evt ikke får tatt på dagen, ellers bare slappe av!
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. desember 2007 #24 Skrevet 21. desember 2007 Rydde hele huset (gjenstår bare og få med sambo på det), støvsuge, bytte vann på fiskene, pakke pg gjøre alt klart til vi skal reise i morra.... Om flyene vil gå da )
polarn & pyrene Skrevet 21. desember 2007 #25 Skrevet 21. desember 2007 Jobber frem til kl 14.00 så er det i vei til sykehuset for å ta ultralyd. Og i kveld skal vi pynte juletre og støvsuge litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå