Gå til innhold

en liten ufrivillig god morgen her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei, mini er ikke oppe. han sover som en stein. men mamman er oppe.. å får ikke sove! var litt små-kremting på babycallen i halv 3 tida, nok til at man våkna.. så har prøvd fortvilt å sovne igjen. men når far i huset la seg over på rygg, å begynte å dra tømmerstokker, ja, da gidda eg ikke mer..

så her er jeg!

GOD MORGEN JENTER!!!

ka skal vi finne på no?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen til deg også. Her våknet jeg også ufrivillig i dag. 3 åringen gikk ut å hentet seg kalenderpakke kl halv 4. Våknet av at døra gikk opp og han gikk for å hente den. Sikkert redd for å ikke få pakka si. Kom å la seg i senga vår men pappan fikk lagt han i si seng så nå ligger lillegutt med kalenderpakka si tett inntil seg. Men jeg fikk ikke sove igjen. Vi bor i midlertidig leilighet til huset vårt blir ferdig, derfor deler vi rom med guttungen.

Skrevet

nei, skal prøve å gå å legge meg igjen.. kan liksom ikke bare gi heeelt opp da...

har jo en halvannen time på meg nå :):):)

Skrevet

Jeg gidder ikke legge meg igjen tror jeg, prøve å gjøre husarbeid nå jeg

Skrevet

her er det tidlig på`n også.. Skal levere nemi i avlastningshjem kl 7 og før det må det RYDDES!! Skal kjøre ca 9 timer etterpå for å hente svigers som skal feire jul hos oss..*gjeeeesp* har også vondt i halsen :/

Skrevet

9 timer det var jamen langt det. Dere får Nemi hjem til jul da?

Skrevet

God bedring forresten

Skrevet

ja,vi henter henne til søndag :o) de har henne hver 3.helg men hadde henne forrige helg også for jeg og sambo hadde storrengjøring her (holdt på i 12 timer!! på en 90 kvm`s leilighet , hehe) Så håper svigers syntes det har blitt fint her.

Skrevet

Det synnest de nok, dere har vært flinke. vi bor bare på 40 kvm, det er ikke lett å holde i orden for å si det sånn, og vi blir 4 i april liksom

Skrevet

oida.. det var ikke store greiene.. Jeg syntes at vi bor for smått liksom så har vi dobbelt så stort :s Når i april har du termin? Jeg hadde jo EGENTLIG 18.april men ble forskyvet til 5.mai,så får vi se da.. er tulla som velger sin egen bursdag ;) Vi blir også 4 men er nytteløst å se etter ett sted å bo nå , koster alt for mye..

Skrevet

Jeg har termin 14 april, forskyvet fra 9 april, så ikke så lenge da. Venter vår andre gutt vi:)

Men skal ikke klage da, bare midlertidlig løsning, vi driver å bygger nytt hus som også skal ha sokkel, der blir det sikkert mer enn god nok plass tenker jeg. Men er ikke ferdig før i mai eller juni tenker jeg med hovedplanet, sokkelen gjør sambo ferdig etter vi flytter inn.

Skrevet

etter UL så sier dem at vi venter ei jente ;)

Heldig dere som skal ha hus, vi får ikke noe lån (har for ,mye gjeld) men vi klarer oss allikevel ! bare man har tak over hodet så skal man ikke klage egentlig.. Betaler 4000 kr her og det syntes jeg er billig til å være så stort, så har vært heldig der.. Men nå må jeg vekke snuppa,skal liksom levere henne om 15 min ... iiiih..

Håper du får en fortreffelig dag i førjulstiden ;)

Skrevet

I Likemåde, håper dere får det koslig med svigers i hus da. De synnest sikkert det er stass med Nemi kan jeg tenke meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...