Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å gå og legge meg igjen...

 

Er inne i en søvnløs periode. Skjer av og til, og gjerne hvis jeg har en ekstra belastning eller noe... Og nå har det vært rimelig hett på jobben ei stund, så egentlig er jeg ikke overraska over at søvnen ikke vil komme.... Men heldigvis, nå er det ferie! Regner likevel med å være lovlig trøtt når gullet starter dagen om rundt 3 -3 1/2 time....

 

God natt!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Natta, haaper du faar sove=)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Håper du greier å sovne! Vet åssen det er å slite med sånt.

 

Du får ha en god natt!:-)

Skrevet

Hehe... Her i huset ble det ca 2 - 2 1/2 times søvn på meg i natt. Hvis jeg klarer å holde meg våken i dag, så regner jeg med at det blir en tidlig kveld i kveld...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...