Gjest Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 å gå og legge meg igjen... Er inne i en søvnløs periode. Skjer av og til, og gjerne hvis jeg har en ekstra belastning eller noe... Og nå har det vært rimelig hett på jobben ei stund, så egentlig er jeg ikke overraska over at søvnen ikke vil komme.... Men heldigvis, nå er det ferie! Regner likevel med å være lovlig trøtt når gullet starter dagen om rundt 3 -3 1/2 time.... God natt!
mammaen til G & A Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Natta, haaper du faar sove=)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Håper du greier å sovne! Vet åssen det er å slite med sånt. Du får ha en god natt!:-)
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Hehe... Her i huset ble det ca 2 - 2 1/2 times søvn på meg i natt. Hvis jeg klarer å holde meg våken i dag, så regner jeg med at det blir en tidlig kveld i kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå