Enliiitentil? Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Jeg syns: *kjøpe julegaver *ha juletre og pynte det *handle inn litt ekstra (om man kan) *vaske, tørke støv og rydde (ikke noen spesiell husvask her asså) *finne ut hva man skal ha på barn(a), seg selv og hjelpe gubben litt *bake littegrann *sette opp et pepperkakehus
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 EGENTLIG så trenger man ikke å gjøre noe som helst..... Vi har det så godt her i landet at vi nærmest har julaften hver dag... Men joda, noe MÅ jeg gjøre til jul også: - kjøpe noen julegaver - juletre må vi ha - litt ekstra mat har nok vi også, gitt - en liten ekstra runde med vaskekluten, ja - klær er absolutt ikke viktig - bake gjør jeg i hylla på butikken eller på et bakeri - jeg må spise sylte og lefse, og kald ribbe og lefse - se grevinnen og hovmesteren
mammaen til G & A Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 -Kjoeper noen julegaver -Kjoeper juletre -Maa lage ekstra god mat -Baker litt - har dessverre ikke luksusen som dere hjemme som kan besoeke bakeren=( -Setter sammen pepperkake hus, og lar ungene dekorere -Kjoeper noen smaating til aa ha i julestroempene til ungene. Men skulle gjerne hatt Solo, sylte, lefse og grevinnen og hovmesteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå