Gjest Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Pga lite liv de siste to dagene ville jeg komme opp å sjekke om alt sto bra til med lille gutten vår. Og det gjor det heldigvis, han har bare "seget" langt ned og bevegelsene har blitt mer bedagelige enn voldsomme Kjempe koselig jordmor traff jeg på hvertfall, så det er ikke bare sure gamle damer på haukeland Uansett, ble sendt på ul pga lite liv, for å være sikker på at alt var bra med han. Ble estimert til ca 3690, og det er jeg fornøyd med. Forrige gang sa de han kom til å bli over 4kg.. Det skal ut og liksom Hun damen som tok ul, strippet meg. Har 2 cm åpning, og hun sa det var bare til å vente på riene.. MEEEEN!!!! hvor lang tid tar det da? Noen som har blitt strippet og det har skjedd ting fort etterpå, eller må jeg bare smøre meg med tålmodighet? Hadde termin i går, så han er mer enn velkommen nå
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Ingen som har blitt strippet tidligere? hmmm.. Her har det hvertfall ikke skjedd noe. Hadde veldig vondt i natt, men stoppet opp
StineMor_2007_ Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 hei=) jeg ble strippet men ikke noe skjedde her.. er vel forskjellig fra persjon til persjon det;) håper det ikke er så lenge til for deg da=) jeg ble satt i gang jeg pga svangerskaps forgiftning. er dette din første?? jeg fikk min lille prinsesse på kk oxo
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Jeg ble strippet med andremann, men det skjedde ikke noe før 6 dager etter... -og da var jeg på overtid. Jeg skal uansett spørre jordmor om hun kan gjøre det samme denne gangen når terminen nærmer seg, man vet jo aldri!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Nei er andremann dette Meeen er 6 år siden jeg fikk første, og da ble jeg ikke strippet gikk ni dager over med hun.. Men det som er så rart er at hun som gjorde det på meg i natt hun spurte om jeg ville ha fortgang i sakene, og selvfølgelig ville jeg det Har ikke så lyst å være på kk på julaften. Så hun røsket skikkelig.. Og ba sambo være litt "snill" med meg Det frister ikke akkurat så veldig nå da.. Så nå sitter jeg bare her da.. Med vondt i hodet og slapp pga lite søvn i natt.. Blææh.. Vil se lille gutten vår FØR jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå