Gå til innhold

Nettopp kommet hjem fra KK...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga lite liv de siste to dagene ville jeg komme opp å sjekke om alt sto bra til med lille gutten vår. Og det gjor det heldigvis, han har bare "seget" langt ned og bevegelsene har blitt mer bedagelige enn voldsomme :)

Kjempe koselig jordmor traff jeg på hvertfall, så det er ikke bare sure gamle damer på haukeland ;)

Uansett, ble sendt på ul pga lite liv, for å være sikker på at alt var bra med han. Ble estimert til ca 3690, og det er jeg fornøyd med. Forrige gang sa de han kom til å bli over 4kg.. Det skal ut og liksom :P

Hun damen som tok ul, strippet meg. Har 2 cm åpning, og hun sa det var bare til å vente på riene.. MEEEEN!!!! hvor lang tid tar det da? Noen som har blitt strippet og det har skjedd ting fort etterpå, eller må jeg bare smøre meg med tålmodighet? ;) Hadde termin i går, så han er mer enn velkommen nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har blitt strippet tidligere? hmmm.. Her har det hvertfall ikke skjedd noe. Hadde veldig vondt i natt, men stoppet opp :(

Skrevet

hei=) jeg ble strippet men ikke noe skjedde her..

er vel forskjellig fra persjon til persjon det;)

håper det ikke er så lenge til for deg da=) jeg ble satt i gang jeg pga svangerskaps forgiftning.

er dette din første??

jeg fikk min lille prinsesse på kk oxo

Skrevet

Jeg ble strippet med andremann, men det skjedde ikke noe før 6 dager etter... -og da var jeg på overtid. Jeg skal uansett spørre jordmor om hun kan gjøre det samme denne gangen når terminen nærmer seg, man vet jo aldri! ;)

Skrevet

Nei er andremann dette :) Meeen er 6 år siden jeg fikk første, og da ble jeg ikke strippet :) gikk ni dager over med hun..

Men det som er så rart er at hun som gjorde det på meg i natt hun spurte om jeg ville ha fortgang i sakene, og selvfølgelig ville jeg det :) Har ikke så lyst å være på kk på julaften. Så hun røsket skikkelig.. Og ba sambo være litt "snill" med meg ;) Det frister ikke akkurat så veldig nå da..

Så nå sitter jeg bare her da.. Med vondt i hodet og slapp pga lite søvn i natt.. Blææh.. Vil se lille gutten vår FØR jul :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...