Twig Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 Nå er jeg såå lei.. annenhver gang med infulensa og spysyken.. 6 gang siden sept Akkurat lagt vesla igjen, etter et bad og full skift på seng.. Hvor skal det ende da :S
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 21. desember 2007 #3 Skrevet 21. desember 2007 Ussjda! Får jeg lov til å si at Daniel ikke har vært syk siden jan? Hehe:) Håper huset blir "friskmeldt" snart!
mammaen til G & A Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Uff, slitsomt med slikt. God bedring til vesla og haaper bassiluskene holder seg borte naa!!! Klemmer fra
*betty* Skrevet 21. desember 2007 #5 Skrevet 21. desember 2007 Føler med deg. Her har vi vært syke om hverandre i flere måneder. Jeg er en av dem som har vært mest syk faktisk.. Får håpe dere kommer i form til jul. Krysser fingrene for at vi også blir friske snart... Omgangssyke og forkjølelse her i gården.
Twig Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2007 Takk for det.. God bedring til dere også Betty her sluttet spyingen hennes vd første runde i natt, så jeg krysser fingre.. gikk rundt og var kvalm i går selv, men kasta ikke opp heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå