Mamsen86 Skrevet 21. desember 2007 #1 Skrevet 21. desember 2007 .. jeg skal legge meg! Jeg vil at du skal si god natt!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #2 Skrevet 21. desember 2007 Storforlangende du er idag da, Mamma.... Vel, god natt!! Sov godt og ta vare på den lille jenta med navnet du stjal fra meg:-))!! Jeg kommer innom eller dumper borti deg før d minst aner det... :-D Og jeg hilser ikke da heller!! NIGHTY night, sleep tight!
Mamsen86 Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2007 Ja, du bare går opp den veien du nevnte ista, så finner du meg ganske raskt! Ja, jeg skal ta veldig godt vare på henne! Det samme må du gjøre med din lille snuppelure! And hell yeah, you know me bitch.. Jeg forlanger det meste! Men jeg vet at du bryr deg om følelsene mine, og det setter jeg veldig stor pris på din velduftende lille rotte-faen! Pell deg i seng a! Du er for liten til å sitte våken nå!
Gjest Skrevet 21. desember 2007 #4 Skrevet 21. desember 2007 Hehehe:-) Jeg finner deg vet du... :D Jeg er der nå og da;-D Klart jeg bryr deg om følelsene dine... Tiltrossfor stadige frekkheter om min unge alder... Mens jeg helt klart er den voksne av oss her inne... DU får hilse når vi møtes neste gang!! SOV godt, gamlemor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå